MonoTron
Initiating Sequence..
Ik ben de afgelopen tijd druk bezig in mijn nieuwe huis en ben daar druk bezig met het omtoveren van de zolder tot een studio. Dit begint nu eindelijk ergens op te lijken dus het leek me wel leuk om wat foto's te plaatsen. Het was nogal een donker hok, met maar een klein klapraampje. Ook waren de plafonds van spaanplaat, dat ziet er niet uit, geeft veel rotzooi en is ook lekker donker(foto 1 en 2). Dus daar heb ik maar wat gipsplaten tegen gezet(foto3 en 4). De muren gewit en een vloertje gelegd (foto 5 en 6). Het resultaat is hieronder te zien. Nu is het nog een kwestie van een nieuwe electriciteitsgroep aan te leggen (er is geen stroom op zolder) en al mijn spullen daar krijgen. Voorlopig is dat elke dag een platenbak meenemen en vanaf volgende week de knopjes.
Click the pics (telefoonkwaliteit)
Ivm verbouwingskosten heb ik voorlopig maar drie deuren op schragen gezet om daarop te werken. Zodra ik weer wat heb gespaard en precies weet hoe ik alles neer wil zetten ga ik nog eens een meubel maken. In de andere hoek (foto acht) komt m'n draaihoekje. Foto 6 is het uitzicht op de andere kamer. Zoals je ziet zal ik wel eens last hebben van schietgrage cowboys die de studio komen binnenvallen
Volgende week de foto's met gear!
Click the pics (telefoonkwaliteit)
Ivm verbouwingskosten heb ik voorlopig maar drie deuren op schragen gezet om daarop te werken. Zodra ik weer wat heb gespaard en precies weet hoe ik alles neer wil zetten ga ik nog eens een meubel maken. In de andere hoek (foto acht) komt m'n draaihoekje. Foto 6 is het uitzicht op de andere kamer. Zoals je ziet zal ik wel eens last hebben van schietgrage cowboys die de studio komen binnenvallen

Volgende week de foto's met gear!

)