CME UF8 / Alesis Monitor One ACtive 520 (goede keuze?!)

MvD

Ouwe rot
Beste PPL,

Ik zit ernstig te overwegen mijn Yamaha S90 te doen verkopen. Ik gebruik geen de usb functionaliteitvan het apparaat om vervolgens de synth als VSTI input in Sonar te gebruiken.

Ik wil hem gaan verkopen en wanneer ik een goed bod krijg zal ik hem wegdoen.

Wat ik ervoor terug wil kopen is :

CME UF8

en zou graag nog een mixer willen kopen (heb nu een analoge maar deze is digitaal ook met USB) :

Yamaha MW 10

en studiospeakers van :

Alesis Monitor One ACtive 520

Wie o wie heeft enige ervaring met 1 van deze hardware?En wat vinden jullie ervan?

Ik ben een beginnend producer en zou graag leuke gear tegen aannemelijke prijzen willen kopen.
(wil alles bij feedback kopen).

Ik ben zelf trotse bezitter van de UF8.
Ik kan je er wel wat over vertellen, maar dan moet je me vertellen wat je precies wil doen.

Ik heb de Yamaha MW12 .(toevallig te koop staan)
Voor 200 euro mag hij weg.
Fijne mixer voor weinig geld.

Origineel geplaatst door RemcoG
Ik ben zelf trotse bezitter van de UF8.
Ik kan je er wel wat over vertellen, maar dan moet je me vertellen wat je precies wil doen.

Ik wil hem puur voor mijn VSTI's gebruiken. En wil hem via USB aansluiten op de pc (zoals ik nu ook doe met mijn Yamaha).

Heeft hij trouwens ook een aansluiting aan de achterkant voor een sustain pedaal?

Origineel geplaatst door smahs
Ik heb de Yamaha MW12 .(toevallig te koop staan)
Voor 200 euro mag hij weg.
Fijne mixer voor weinig geld.

Ik zal eerst mijn Yamaha moeten verkopen (en kijken wat hij opbrengt) maar ik hou je aanbod zeker in gedachte!

Re: CME UF8 / Alesis Monitor One ACtive 520 (goede keuze?!)

Alesis Monitor One ACtive 520
Wie o wie heeft enige ervaring met 1 van deze hardware?

Ik heb ze. Maar wat wil je weten? Monitors kun je het beste zelf gaan beluisteren.

Origineel geplaatst door MvD
Ik wil hem puur voor mijn VSTI's gebruiken. En wil hem via USB aansluiten op de pc (zoals ik nu ook doe met mijn Yamaha).

Heeft hij trouwens ook een aansluiting aan de achterkant voor een sustain pedaal?

ik ben (ook) trotse bezitter van UF8.... zeer tevreden van, maar iedereen heeft uiteraard een andere smaak...

er zit aansluiting voor sustain pedaal bij ja, en bij de UF8 zit er zelfs een pedaal bij ;-)

ALS je hem koopt, zie eerst eens dat hij zeker in je auto past :p en ie weegt ook tamelijk veel :p (22 kilo dacht ik)

maar goed, ... is een stevige bak, ik persoonlijk hou van gewogen klavieren, dus dat is ook goed (voor mij) ... ik zou zeggen, probeer 'm anders eens ergens... als em u ligt, zal hij u zeker bevallen... je bent er voor of je bent er tegen...

Back