dag mensen
ik heb een hele kitlist met van alles en nog wat. maar wil nu wel eens gaan recorden met de pc.
ik werk met een analoge mixer met 32 kanalen, heb zowel nieuwe synths als oude analoge.
wil graag ook met plug ins gaan werken en met midi.
ik heb een midi interface unitor8.
nu ben ik opzoek naar voor mij de ideale computer en geluidskaart.
zelf denk ik aan een dual core pc met 3.8ghz en 2048 intern geheugen en een harde schijf van 250 met 7200rpm.
en een emu 1616m geluids kaart.
nu is mijn vraag dus, is dit wat ik nodig heb of komt er nog meer bij kijken,ik wil namelijk niet voor onnodig veel kosten komen te staan.
ik hoef niet een heel orkest in 1 keer op te nemen maar 4 sporen of iets dergelijks zou wel fijn zijn.
ik sta open voor andere suggesties want ik heb nog niets aangeschaft.
alvast bedankt
ik heb een hele kitlist met van alles en nog wat. maar wil nu wel eens gaan recorden met de pc.
ik werk met een analoge mixer met 32 kanalen, heb zowel nieuwe synths als oude analoge.
wil graag ook met plug ins gaan werken en met midi.
ik heb een midi interface unitor8.
nu ben ik opzoek naar voor mij de ideale computer en geluidskaart.
zelf denk ik aan een dual core pc met 3.8ghz en 2048 intern geheugen en een harde schijf van 250 met 7200rpm.
en een emu 1616m geluids kaart.
nu is mijn vraag dus, is dit wat ik nodig heb of komt er nog meer bij kijken,ik wil namelijk niet voor onnodig veel kosten komen te staan.
ik hoef niet een heel orkest in 1 keer op te nemen maar 4 sporen of iets dergelijks zou wel fijn zijn.
ik sta open voor andere suggesties want ik heb nog niets aangeschaft.
alvast bedankt