Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Kaymir
IkMaar ik moest altijd nog een een midikeyboardje kopen...en wou een analoge synth voor vette bassen...ik was erg onder de indruk na het horen van een paar demo's en het zien van dat filmpje..
Origineel geplaatst door Inflexus
Toetsenbord speelt zoals het eruit ziet (erg Casio dus).
effe om verwarring te voorkomen. Het is geen analoge synt hoor!.
State-of-the-art analog modeling and multi-band vocoding are finally available in a compact, portable instrument.

Origineel geplaatst door Kaymir
Nee? een VA dan...want het is volgensmij zeker niet een sample based synth...er zitten toch 2 oscillators in!
. met verschillende wave vormen (op oscillators 1, 71 verschillende vormen meen ik)
.
. maar het is allemaal terminologie. het is wel zo dat de microkorg lekker analoog kan klinken, en dat hij vette bassen heeft, maar dat maakt 't machientje nog niet gewoon "analoog". maar dat is hoogstens om de echt analoge puristen even lekker mee op de kast te jagen. ik zou zeggen, kijk of 't ding bij je past, doe er je voordeel mee en heb er plezier van
.Origineel geplaatst door Kaymir
Nah...ik blijf em nog steeds dope vinden!! Alle knoppen sturen nog midi uit ook...HEERLIJK!!
Origineel geplaatst door Sycorax
idd, heb zelf een MS2000 en die gaat toch net iets verder dan de K/A Station...
Origineel geplaatst door glennplumber
ff bij the weg !! tis wel dezelfde engine als de ms2000 ... ???? Maar zo klinkt ie iid geval niet !!