wdebitewari
Ingeburgerd
Op mijn Windows PC gebruikte ik altijd Sound Forge voor audio-editing/mastering en Cubase SX3 voor Sequencing en Audio-recording/mixage.
Nu ben ik overgestapt op Apple (OS X 10.4) en ben op zoek naar soortgelijke software.
Voor sequencing ben de volgende pakketten tegen gekomen die mij aanspreken:
- Cubase 4
- Logic Pro 7
- Pro Tools (valt buiten mijn budget)
Nu ben ik eigenlijk een ontzettende "Cubase Maniac" maar stabiliteit van het syeteem gaat voor alles. (niet is erger dan je volledige arrangement naar de *%$#@ helpen als je computer vastloopt.....
Kan iemand mij vertellen hoe stabiel Cubase (4) op de mac is en/of Logic Pro een betere keus is?
Ook ben ik benieuwd welke audioediting software (gelijk aan Sound Forge 8 op Windows) er beschikbaar is voor Mac OS X 10.4
Thanks in advance.
Nu ben ik overgestapt op Apple (OS X 10.4) en ben op zoek naar soortgelijke software.
Voor sequencing ben de volgende pakketten tegen gekomen die mij aanspreken:
- Cubase 4
- Logic Pro 7
- Pro Tools (valt buiten mijn budget)
Nu ben ik eigenlijk een ontzettende "Cubase Maniac" maar stabiliteit van het syeteem gaat voor alles. (niet is erger dan je volledige arrangement naar de *%$#@ helpen als je computer vastloopt.....
Kan iemand mij vertellen hoe stabiel Cubase (4) op de mac is en/of Logic Pro een betere keus is?
Ook ben ik benieuwd welke audioediting software (gelijk aan Sound Forge 8 op Windows) er beschikbaar is voor Mac OS X 10.4
Thanks in advance.
- maar toen Cubase 4 uit kwam was het voor mij afgelopen.
. In de VS is het wel veel populairder. Voor ~ 500 euro koop je tegenwoordig een Motu 828mkII met USB meen ik. Daar krijg je dan AudioDesk bij.