ivosp
Stamgast
Event maakt wel leuke spulletjes (lineair, niet vermoeiend, betaalbaar). Ik vind dat je voor dance minstens 8 inch nodig hebt, dan kom je dus bij event op de tr8 of asp 8 uit. ASP 8 wordt helemaal de hemel in geprijzen in zijn klasse, maar was mij wat te duur nog. Ze hebben beide een -3db punt bij 35hz. Keb ze bij musicstore keulen gekocht.
Ik vergelijk hem bijvoorbeeld met Metamephorse Awesome van Mauto Picotto (echt heeel dikkwaliteits techno-album), en dan zit er idd nog wat veel sublaag in. Maar dat verschilt toch per producer. Ik weet dat ik zelf ook altijd nogal zwaar op het laag afmix
Kan sowieso nog wel wat tips gebruiken! (hint hint) Wat je zegt klopt precies, als je urenlang je eigen werk hoort en je veranderd iets ten positieve in de mix, dan klinkt het voor jezelf vaak bagger. Heel lastig.
Ik vergelijk hem bijvoorbeeld met Metamephorse Awesome van Mauto Picotto (echt heeel dikkwaliteits techno-album), en dan zit er idd nog wat veel sublaag in. Maar dat verschilt toch per producer. Ik weet dat ik zelf ook altijd nogal zwaar op het laag afmix
Kan sowieso nog wel wat tips gebruiken! (hint hint) Wat je zegt klopt precies, als je urenlang je eigen werk hoort en je veranderd iets ten positieve in de mix, dan klinkt het voor jezelf vaak bagger. Heel lastig.
Ik ben even met een parametric equaliser gaan klooien waar een heel fijn in te stellen highpassfilter op zit en kon toen het verschil erg duidelijk horen.
)