Kurzweil K2600

Niet duur, volges mij?

Alleen bij een winkel is 2e hands wel afwachten natuurlijk.. (al die SF-leden die met hun grijpgrage vingers....)

Origineel geplaatst door Zoidsity
Niet duur, volges mij?

Alleen bij een winkel is 2e hands wel afwachten natuurlijk.. (al die SF-leden die met hun grijpgrage vingers....)

zit 3 maanden garantie op dacht ik :) dat is weer handig bij een winkel.

Ssst!

Ssst!

Morel is heel vaak goedkoop met tweedehands spullen. En anders dan bij andere winkels (ik noem geen namen) wordt je ook gewoon herkend als je er een paar keer geweest bent. Het is net alsof je klant bent zeg maar.
Laatst was ik net te laat voor een MKS30 inclusief programmer (289 euro). Ze hadden toen ook een D50 in nieuwstaat voor 249 euro (nu weg). Vaak echt leuke spullen voor weinig.

Heb er laatst ook m'n MPC 2500 gekocht; niet alleen is de service goed, ook de prijzen! Echt een toffe winkel waar ze ook kennis van zaken hebben.

Patrick.

Ik heb goede ervaringen met tweedehands producten van Morel en ze zijn ook Kurzweildealer, waardoor je nog aan opties kunt komen (of kon; in ieder geval twee jaar geleden) . Morel koopt zijn Kurzweilen van Joop van den Ende producties als ze zijn afgeschreven. Dit is zeker goedkoop. Is normaal de prijs voor een K2500S (die probeer ik voor een vriend te verkopen, maar hij zal met de prijs moeten zakken)=(

Back