ARP doet de groetjes uit 1979....

ik heb al eens een topic gestart hierover sommige vonden t niet veel en andere weer wel
korg trident leek me ook erg dikjes ...volgens sommige ook + graded orgel
kweenie eze arp ,..raakt me zekers qa looks helemaal
hoe dieklinkt
axxe explorere en stringensemble en nog iets zit er in

Arpeg/Seq - Sequencer (with no external sync)
ja hoor jammer
=(

nee heb net een jx8p gekocht voor een prikkie, die arp is me veel te riskant en ik vind (semi)polysynths sowieso een beetje saai en gebruik ze alleen als "vulmiddel". De lead is mooi, maar daarvoor heb ik me melancholieke prosootje, da's meer dan genoeg. mooi is ie wel, op zijn merkwaardige ARP wijze....

er is een mooi artikel over op SOS online.

ik ben eventjes uitgekocht qua geluidsbronnen, heb eigenlijk alles wat ik "nodig heb", rhodes, piano, orgel, clav, leadsynth, polyuitstrijkje. misschien nog eens een betere accordeon. wat beter moet is de mengtafel (nu een yamaha), interface (tascam) en ik wil graag eens genelecs en een UAD1. maar of dat zich loont...laat mij maar lekker liedjes schrijven met toetsenbordjes die allemaal 1 ding kunnen :-)

tja toch voor het geld en de staat waarin hij verkeerd is het echt een koopje tot nu toe... Met die quadra kan je echt veel meer dan dat je zou verwachten en hij blijft me dan ook verbazen...
Koop ik em desnoods wel van je over als je em beu raakt :p

das angebot ist bendet
istie dan verkocht ...
of geindigd vanwweget niet behalen van de minimum?

Erfolgreiches Gebot: EUR 1.220,00

ik vraag me nog steedz af in hoeverre een korg trident ...een goed tegenhanger is van de quadra

allebei aardig zelfde opzet
al een draad over .....:engel:

heb niet het idee dat de trident die quadra ook maar benaderd... Opzet is 1, klank is 2...
Vooral omdat de arp nog wat rare quirks heeft die bijdragen aan het geluid en een 12stage phaser.

Zelfs de omni, oddysee synths van arp maken die lead schijnbaar niet helemaal na (2 portamentos, phaser)

Back