Kep er weer eentje

kVind 'm wel lekker :)

Alleen.... dat noizy geluidje schreeuwt om een effect en je kik vind ik wat te erg overstuurd, waarschijnlijk mist ie daarom ook powerrrrrrr.

Jeez man dit is echt veeeeeel teveel distortion!!!

Ik hoor niet eens een structuur erin zitten...
Het lijkt alsof je een hele mix door een distortion hebt gehaald..!:confused:

Niet echt luitsrbaar eiguluk

Trouwens Digitech is een merknaam
;)

Aaaarghhhhhh wat een K*T herrie..... sorry hoor met alle respect.... maar veel te veel distortion !!!! :[>

Haal die distortion er eens uit en laat het dan nog eens horen.... wellicht klinkt hij dan veel lekkerder.....

Success goos...

CP

coole track alleen de distortion is iets teveel.

doe het eens ietsjes minder

:)

Wow,
:confused:
just a little to much distortion?
of zijn die oren van mij niet meer helemaal fris?

hehe hokok volgens mij snapt ie het nu wel :D

ik zal vanavond eens even luisteren.
heb nu de mogelijkheid niet.

Bedankt allemaal voor de replay, maar die distortion ga ik er echt niet uithalen, no fucking way. Ik vind me nummer zo mooi en ik maak het voor me zelf, dus... snap ie.

En dat over die naam, eigenlijk hoord ie DiGiTEK te zijn en ik vind het een mooie naam vandaar dat ik hem gebruik, als ik Lexicon een mooie naam vond had ik die wel genomen

Ik vind 'm best wel stoer, alleen idd een beetje teveel distortion. >:|
Als je een beetje met compressie zou werken zou je wat zaken kunnen scheiden misschien, nu is het echt 1 grote brei, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. De distortion is koel, alleen niet over de hele mix, maar probeer per track het een en ander regelen.

Maar als je geen commentaar wilt horen, kan je beter je nummers hier niet posten.

apart klinkt het zeker... beetje udo style :) (toch krz? ;))

voor de rest sluit ik me aan bij krz,
als je geen kritiek cq opmerkingen voor verbetering wil op je track moet je hem ook niet uploaden!

ik sluit me aan bij de rest. Het zou best een leuk Tekno plaatje kunnen worden maar er zit echt te veel....nee ik zal het niet meer zeggen! :D

techno ?!?!?!?!

hardcore!!!! :D

Origineel geplaatst door krz
Ik vind 'm best wel stoer, alleen idd een beetje teveel distortion. >:|
Als je een beetje met compressie zou werken zou je wat zaken kunnen scheiden misschien, nu is het echt 1 grote brei, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. De distortion is koel, alleen niet over de hele mix, maar probeer per track het een en ander regelen.

Maar als je geen commentaar wilt horen, kan je beter je nummers hier niet posten.

Kijk comentaar is altijd welkomen maar als ik een nummer maak dan maak ik hem voor mezelf. Ik zet hem hier neer voor mensen die geintereseert zijn in andermans muziek. Als ik nou me nummer ga veranderen omdat jullie dit of dat niet goed vinden kan ik net zo goed jullie naam er ook onder zetten. En natuurlijk tips zijn altijd welkom (de compressor, bedankt) En over die distortion ik heb hem zonder geluisterd en dan klinkt ie als een aardappel. En ik ga ook lang niet al me muziek vol met distortion gooien, ik maak namelijk nooit het zelfde, altijd weer wat anders (kwa style)

er wat is uploaden eigenlijk:confused:

Origineel geplaatst door DJ-Strife
techno ?!?!?!?!

nee Tekno (met K). Maar eigenlijk is het dat ook niet helemaal, dat gaat meestal toch wat sneller...

hardcore dan, whatever :)

Origineel geplaatst door metatron
er wat is uploaden eigenlijk:confused:

het tegenovergestelde van downloaden slimmerd :geslaagd:

Origineel geplaatst door metatron
Bedankt allemaal voor de replay, maar die distortion ga ik er echt niet uithalen, no fucking way. Ik vind me nummer zo mooi en ik maak het voor me zelf, dus... snap ie.

OK die naam..

Maarreeh zoveel distortion???
Misschien tijd voor een bezoekje aan de oor-dokter???;)

Tuurlijk ik maak mijn nummers ook voor mezelf daar heb je 100 % gelijk in!!
Laat anderen maar kletsen..als JIJ het goed vindt moet je het zo laten!!8)

er wat is uploaden eigenlijk:confused: [/B][/QUOTE]

dat krijg je er van als je te veel :...

Metatron, met wat is dit gemaakt?

neej man gek dan komen ze nooit meer bij en durven ze de straat niet meer op omdat ze bang zijn om overvallen te worden door de giant distorsion man hahahaha.

verder zeer lekker trackie en die distorsion hoort juist bij deze style! heet niet voor niets industrial anders moet je maar een naar rude awakening luisterenm, idd misschien de distorsion over de andere geluiden verdelen, maar de hihat en kick klinken erg lekker zo, en wat je dan ook krijgt is dat je de rest ook een duw de hardheid in geeft als je alles afkan stellen ;)

Back