Sequential Circuits MultiTrack marktplaats

Beat-Me-Up

Nieuwkomer
Sequential Circuits MultiTrack op marktplaats voor het lieve sommetje van 550 euro! :(
Mij te veel, maar wellicht voor iemand anders een goede deal...
Misschien zit er een finders fee in de vorm van een keer bespelen in, lol. ;)

Marktplaats deeplink

Ciao,
D.

Zo'n beetje het laatste wat SCI uitbracht. Alhoewel... toen was de naam al veranderd naar Sequential.

Ondanks het vele plastic vond ik het toch een aardige synth, geen Propher 600 of 5 (lange na) maar toch bruikbaar. Persoonlijk vind ik een SixTrak mooier en beter.

Volgens mij was er ook een kleinere broer, de Max. Die heb ik nog nooit in NL gezien.

Oja en de prijs... ach... ouwe meuk doet het weer fantastisch in prijs. Een P600 schijnt ook weer opgeschoven te zijn naar de hogere regionen dus verbaast me en stijging van dit bakkie ook niet.

Hoe kan een Six~Trak nou anders klinken dan een MultiTrak?

ik vind de multitrack niet zo bijzonder klinken. hij heeft leuke mogelikheden etc maar hij is bij mij snel weer vertrokken. het filter aanpassen terwijl de arp latched is er niet bij.

Re: Sequential Circuits MultiTrack marktplaats

Origineel geplaatst door Beat-Me-Up
voor het lieve sommetje van 550 euro! :(

dat staat niet in de ad, heb je gemaild?

550 is te veel. de multi-trak is best leuk, heel compleet voor zijn tijd, 6 outputs/tracks/ etc, maar niet echt een krachtige synth en als je pech hebt veel bijgeluid/ruis.
hij doet me denken aan de nord lead, dat lijkt me een prima alternatief voor de multi-trak eigenlik: met knoppen, beter geluid (wel vergelijkbaar in karakter) en meer mogelijkheden.

volgens mij heb ik de multi-trak zelf pas voor 350 weggedaan, met manual en originele doos, ook gewoon in opstaat.

voor die 550, of 50 meer dan toch liever een p600 denk ik.

Helemaal mee eens Leo.

Dat is ook 1 van de redenen waarom ik de Multi weer heb weggedaan en de Nord Lead heb gehouden. Deze Sequential is een mooi voorbeeld dat analoog niet per definitie beter is.

Back