Hobby, werk, studeren, sport.... TIJD?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: Re: Hobby, werk, studeren, sport.... TIJD?

Origineel geplaatst door nomore
Op zich is tijd niet eens de factor met fulltime werken, je hebt in theorie nog de hele avond te besteden. Het is meer de energie die zo'n baan inzuigt waardoor je 's avonds gewoon niet altijd zin hebt (of je hebt wel zin, maar het komt er niet uit).

Precies. Tijd genoeg in principe. De energie idd en om na een dag werken nog de concentratie op te brengen om te studeren, dat is een groter probleem dan de tijd op zich.

Origineel geplaatst door nomore
Zitten we lekker gefrustreerd inspiratieloos hier maar wat te zappen :stupid :stupid

Laat die TV es een weekje uit!

Zeg je baas dat die 5 dagen onzin is. En er zijn nog plenty andere banen. Vele bedrijven zoeken zich helemaal rot naar nieuwe slaafjes. (Mijn baas ook, da's tenminste een relaxte dude.)

Re: Re: Re: Re: Hobby, werk, studeren, sport.... TIJD?

Re: Re: Re: Re: Hobby, werk, studeren, sport.... TIJD?

Origineel geplaatst door klausito
Precies. Tijd genoeg in principe. De energie idd en om na een dag werken nog de concentratie op te brengen om te studeren, dat is een groter probleem dan de tijd op zich.

De oplossing van het gebrek aan energie in je vrije tijd ligt toch bij je full time job. Als de oorzaak van weinig energie hebben is, ('s avonds of wanneer dan ook) dat je te veel tijd en energie besteed aan je full-time job dan is dat het gene wat aangepakt moet worden, anders moet je in je vrije tijd maar coke gaan snuiven ofzo dan ben je van het energieprobleem af.

.. maar dan heb je op je werk geen energie meer, is dat een probleem? ;)

Re: Re: Re: Re: Re: Hobby, werk, studeren, sport.... TIJD?

Re: Re: Re: Re: Re: Hobby, werk, studeren, sport.... TIJD?

Origineel geplaatst door demian
coke gaan snuiven ofzo dan ben je van het energieprobleem af.
Ik weet niet of je van coke energie krijgt.. eerder speed dan...}:|

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hobby, werk, studeren, sport.... TIJD?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hobby, werk, studeren, sport.... TIJD?

Origineel geplaatst door klausito
Ik weet niet of je van coke energie krijgt.. eerder speed dan...}:|

hehe.. ik wilde niet je niet gelijk de afgrond inhelpen.. :D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hobby, werk, studeren, sport.... TIJD?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hobby, werk, studeren, sport.... TIJD?

Origineel geplaatst door demian
hehe.. ik wilde niet je niet gelijk de afgrond inhelpen.. :D

lol .hehe.

Ander punt is ook wel de ambitie die je hebt. Op zich weet ik wel dat ik de potentie heb om wat leuke plaatjes te maken (denk dat mensen met HET tijdsprobleem geconfronteerd worden en dan ook nog eens beseffen dat het toch eigenlijk niet zo loopt leidt tot totale studio-verkopen).

Maar dan moet je ook nog wel een concreet doel hebben, af en toe heb ik wel het gevoel, tja, het zit er allemaal wel in, maar uiteindelijk doe je er dan te weinig mee. Misschien toch maar eens wat medeproducers vinden.. iemand die in Amsterdam woont interesse??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back