duits synthforum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
...aber also...alsoooo.....
:frons:

Origineel geplaatst door Nolet
Jullie moet die duitsers niet demoniseren hoor!! Er zijn ook aardige nazi's!!!

:o:

lol

wat meer eerbied voor het land waar kraftwerk vandaan komt en waar dus electro- en techno min-of-meer geboren zijn mag ook wel van mij. wie weet dwalen die gasten ook wel op dat forum rond. anyways... vroeger had ik ook een soort van automatische anti-duitse houding maar tegenwoordig vind dat kinderachtig en ik vind duisland kool en derrick ruled wat mij betreft 8)

Jaja, lekker schelden, maar wel graag een Doepfer of een MFB hebben!

Heb trouwens een beetje rondgefiets op die site. Had van onze oosterburen
toch wel wat meer verwacht. Alleen al vanwege het aantal inwoners c.q.
synth-bezitters in Duitsland. Record aantal bezoekers op de site: 20!
Die zitten er soms al bijna hier in de chat :D

Echt overzichtelijk, nou nee. De indeling is nogal willekeurig. En echt
veel te beleven is er ook niet. Wel allemaal heel keurig, hoor.
Heel anders als met dat kaaskoppentuig hier 8) :biertje: :dj: :peukie: :maffia:

Oost west, thuis best :luv:

Wij zijn misschien ook al langer bezig...

Ik hoop dat iedereen een site begint met info over synths en vooral lokaal... Er is niets leuker dan in je eigen taal over synths lullen.

p.s. Dit is eigenlijk meteen een oproep aan iedereen, mocht je een nieuwe catogorie willen hebben, vraag het aan een moderator en misschien luistert ie wel.....

yep. Reaktor, enz. komen allemaal in beginsel uit Duitsland, veel pioniers werk is daar in de vorige eeuw verricht in de studio's.. in Nederland loopt alles qua nieuwe software/hardware matig achter bij de oosterburen..veel meer winkels, keuzemogelijkheden e.d.

het zou misschien leuk zijn om een geavanceerdere track forum te hebben, zoals ze dat hebben bij bijv electronicScene.com, alles netjes georganiseerd, plaatjes, catagorieen, lo en hi stream, gear list, profile in aparte vakken e.d. echt een mooi muziek profiel kan je daar aan bouwen.:D

Nou, ... volgens mij hoeven we het daar niets eens over te hebben! =(

Eric

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back