Ik heb wel 's gehoord dat je de 01V96 als audio interface kan gebruiken.
Is dit zo?
Ik ben namelijk op zoek naar een soort alles in 1 oplossing met minimaal de volgende specificaties:
- Een digitaal mengpaneel.
- Een audio interface
- 16 maal 1/4" TRS inputs. (14 of 12 maal mono)
- Aansluiting met laptop via USB of Firewire.
- Compatible met Windows XP.
Dit zou ik dan samen gebruiken met Ableton Live. Met zo'n ding zou het dus mogelijk moeten zijn om zowel de audio signalen van mijn hardware samen met de audio signalen van mijn software on board te mixen.
Ik zag wel de Yamaha 01X, maar die heeft alleenmaar 6 TRS ingangen. Jammer
De Tascam FW1884 heeft 8 TRS ingangen, en via ADAT kan ik nog extra 8 TRS ingangen nemen. (Wat voor simpele AD/DA converter bestaat hierbij?) Maar daar kan ik me nog weinig voorstellen hoe het als digitale mixer gedraagt.
Ik hoop dat er iemand een slimme oplossing voor me heeft.
Is dit zo?
Ik ben namelijk op zoek naar een soort alles in 1 oplossing met minimaal de volgende specificaties:
- Een digitaal mengpaneel.
- Een audio interface
- 16 maal 1/4" TRS inputs. (14 of 12 maal mono)
- Aansluiting met laptop via USB of Firewire.
- Compatible met Windows XP.
Dit zou ik dan samen gebruiken met Ableton Live. Met zo'n ding zou het dus mogelijk moeten zijn om zowel de audio signalen van mijn hardware samen met de audio signalen van mijn software on board te mixen.
Ik zag wel de Yamaha 01X, maar die heeft alleenmaar 6 TRS ingangen. Jammer
De Tascam FW1884 heeft 8 TRS ingangen, en via ADAT kan ik nog extra 8 TRS ingangen nemen. (Wat voor simpele AD/DA converter bestaat hierbij?) Maar daar kan ik me nog weinig voorstellen hoe het als digitale mixer gedraagt.
Ik hoop dat er iemand een slimme oplossing voor me heeft.