Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door olafmol
nope..de beta-testers houden zich netjes aan hun non-disclosure
Olaf
Origineel geplaatst door Yawgmoth
De info komt van de NM mailinglist. Om op het verhaal van Olaf terug te komen, dit wordt gevraagd in de Q&A met Clavia, deze wordt heden naar hun verzonden. Dus verwacht binnenkort nieuws op dit front!

.Origineel geplaatst door Yoozer
ik mag hopen dat ze gelijk de editor win 2K/XP-fähig maken. het zou ook stoer zijn om een soort universele interface te maken voor welke computer dan ook - gewoon iets dat waar dan ook (PDA? PDA!) op aangesloten zou kunnen worden - om de niet-realtime midi editor-data aan te sturen. dat zou stoer zijn, even een jornada gebruiken om wat schuifjes te draaien in de trein.. woei.

Origineel geplaatst door olafmol
en er zijn nu ook geruchten dat Clavia *toch* bezig is met een NM2....al ontkennen/ontkenden ze dat altijd......iets over een samenwerking met NativeInstruments en RAM-geheugen voor samples en ram-based effecten zoals delays...zou wel helemaal te gek zijn
Olaf
Origineel geplaatst door krz
Heb je XP? Ga dan naar de snelkoppeling van de Modular Editor > rechtermuisknop > properties > compatibility > en dan aanvinken: Run this program in compatibility mode for; en dan Windows 98 selecteren.
Dan houd de Editor tenminste de instellingen vast. (Met dan aan MikeAndrews)![]()
. hijzelf had 2K, en daar zit dus -niet- de comp. mode op (wel een laptop met 98 of zo, en die mocht dus het editwerk opknappen. ik heb gelukkig xp en hij doet 't echt perfect. maar 't zou sowieso mooi zijn als ze daar iets aan kunnen doen - legio progjes draaien op 98 en 2K, zonder gedoe met comp. modes. ik weet niet of 't veel opnieuw compileren betekent... maar ach, laten we eerst maar 'ns zien wat OS 4 eruit kan pompen.