Er word veel de vraag gesteld welke vst voor dit en welke voor dat......?!
Iedereen kan hier zijn mening wel geven en daar blijf het ook bij.Soms weet ik ook niet meer wat nu goed is.
Er staan wel demo's en mp3's op de site maar in hoeverre zijn deze bewerkt dan?!
Hierbij vraag ik de mensen die in het bezit zijn van een vst hier eens een snippet of zo neer te plaatsen.
Liefst met wat uitleg en onbewerkt met allerhande andere vst's enz(zo wel liefst wat uitleg)
Dit zou mij persoonlijk veel helpen en ik denk zeer vele andere mensen ook.Men kan dan zelf uitmaken welke men zou moeten aanschaffen.
genre is hier helemaal vrij(van house tot klassiek)
thx
Iedereen kan hier zijn mening wel geven en daar blijf het ook bij.Soms weet ik ook niet meer wat nu goed is.
Er staan wel demo's en mp3's op de site maar in hoeverre zijn deze bewerkt dan?!
Hierbij vraag ik de mensen die in het bezit zijn van een vst hier eens een snippet of zo neer te plaatsen.
Liefst met wat uitleg en onbewerkt met allerhande andere vst's enz(zo wel liefst wat uitleg)
Dit zou mij persoonlijk veel helpen en ik denk zeer vele andere mensen ook.Men kan dan zelf uitmaken welke men zou moeten aanschaffen.
genre is hier helemaal vrij(van house tot klassiek)
thx
. Dan nog, demo's van plugins zeggen vaak lang niet zoveel; ons muzikaal geheugen gaat redelijk goed om met de jaren '70 en '80 waar een paar synthesizers heel typische geluiden hadden, en plugins steken er niet bovenuit in de zin dat "ja, je kunt alleen dat geluid uit die plugin krijgen" een betekenisvolle uitspraak is.
.
elke favoriete vst voor dit welk voor dat.........