Synton Syrinx

murc

herintreder
amsterdam 06 49 301 568 -785 1117- 444 5271

Attachments

• synton.jpg
    synton.jpg
    23,2 KB · Bekeken: 116
ja die bak hoort op hollandse bodem te staan! nog 1,5 uur te gaan ... 0 bieders .... hmmm...

wat zou levering in 'france metropolitaine' betekenen?
spaanse verkoper, levering in frankrijk, 0 feedback......

gekopieerde advertentie van volgens mij minder dan een maand geleden... Zie ook het serienummer :)
Beetje doorzichtig :gaap:

http://cgi.ebay.nl/Synton-Syrinx-sy...ryZ16220QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

In Nederland staat er ook al een. Nog 1 dag te gaan. 2200 euro te duur?

Nog niemand heeft officieel geboden en hij zou eigenlijk op de lijst van cultureel erfgoed moeten.
Het is niet zo dat ik er graag vanaf wil trouwens.
De reden dat ik hem moet verkopen is dat ie mijn andere synths moet redden :(
Van de opbrengst ga ik de reparateur van mijn extreem zeldzame vintage synths (Synthi A met DK2, Arp 2600, PPG Wave 2 (er zijn er maar zo'n 3 van in heel Nederland) betalen en dan ben ik ook nog van plan een 24 sporen multitracker, kaosspad en sampler (vermoedelijk Roland SPD-S) te kopen. Dat laatste gaat niet lukken zonder de verkoop van die Syrinx dus.
=(

Attachments

• syrinx2.jpg
    syrinx2.jpg
    91,5 KB · Bekeken: 88
Origineel geplaatst door Leo
wat zou levering in 'france metropolitaine' betekenen?
spaanse verkoper, levering in frankrijk, 0 feedback......

France Metropolitain daar bedoeld men mee....landgebied frankrijk...= Verzending in Frankrijk,-,,

maar gezien de advertentie kun je inderdaad beter effe vragen waar het is,
en betalen bij overhandiging van de waren...wat meer moeite..maar....

.dit is of een nepper...(excuses als het niet zo is..) of beseft niet wat het is, of zou kunnen zijn...
En dat lijkt nu juist verdacht.

Ik schat dit besstje toch heel wat interessanter in als een Prophet 1 en die kosten ook aal meer dan 800Euro.
Daarnaast is dit volgens de bilgae een prototype, in ieder geval niet de 5000ste,
koffertje erbij, volledige documentatie, handtekening van de makers.

Elk museum moet in de auto stappen..om deze machine met trots thuis te laten komen.

Murc :o:

tja, ik had gisteren wat teveel wijn op. ik dacht meteen al dat het een nepper was (namen met een nummer erachter zijn sowieso leuk om eens na te zoeken. dan vind je een heleboel verdachte chabi's), maar je weet maar nooit. ik had via auctionstealer een redelijk bod afgegeven, maar dat was niet eens nodig. 589 euro. pfff.
rianne, omdat ik zo'n hekel aan reizen heb, wil ik het dubbele voor jouw syrinx betalen! ;)
(je reden van verkoop is natuurlijk helemaal jouw zaak, maar omdat je hem er toch zelf bijzet.... reparatie is toch niet zo prijzig en kan ik termijnen. en dan je aankopen ipv een syrinx, die passen ook niet echt in het mooie rijtje synths dat je noemt. voor 2200 kan je de syrinx denk ik zo kwijt, maar ik zou er nog eens goed over nadenken)

on topic: ritje frankrijk heb ik er wel voor over, maar zal niet nodig izjn ben ik bang....

GOED ZO>>blij dat ik dus alsnog NIET geboden heb,,hadden we tegen elkaar op staan te bieden..

wel oppassen natuurlijk !~!

Vraag gewoon waar je hem op kunt halen....voor cash..en hoplakee erop af..

als je ondersteuning nodig hebt..?

en het is niet helemaal naar de cote D'azur..?

Wil ik je wel ondersteunen....

EN Als je echt geen zin en/of tijd hebt vind ik dit ook wel een leuke klus...?

Ben redelijk "deskundig" ..en van alle markten thuis.....laat maar horen..

Murc :walker:

Origineel geplaatst door murc

Daarnaast is dit volgens de bilgae een prototype, in ieder geval niet de 5000ste,
koffertje erbij, volledige documentatie, handtekening van de makers.

Dit is geen prototype. Dit is 1 van de laatste 3 die ze jaren later nog in elkaar hebben geknutseld van de onderdelen die ze nog over hadden. Ze hadden alleen geen toetsenborden meer vandaar dat ze in een koffertje zitten.

GOED ZO>>blij dat ik dus alsnog NIET geboden heb,,hadden we tegen elkaar op staan te bieden..

wel oppassen natuurlijk !~!

Vraag gewoon waar je hem op kunt halen....voor cash..en hoplakee erop af..

als je ondersteuning nodig hebt..?

en het is niet helemaal naar de cote D'azur..?

Wil ik je wel ondersteunen....

EN Als je echt geen zin en/of tijd hebt vind ik dit ook wel een leuke klus...?

Ben redelijk "deskundig" ..en van alle markten thuis.....laat maar horen..

Murc :walker:

bedankt! maar als het zuivere koffie zou zijn, had ik er graag de rit voor over. maar ik denk dus van niet. heb nog niks gehoord trouwens.

Ach..Hoe heeft dit toch ooitZO ontzettend mis kunen lopen...

waar was de Hollandse ver- koopmans zucht......

Was er dan werkelijk niemand te vinden die zei..

Weet niet wat het het is maar ik ga dit wel effe in de markt zetten..
wanneer hebben julllie die poly syrinx II af....

EN het kan misschien nog steeds..gezien de 2e hands waardes....?

Murc

an at LEO..

IN principe is er een koopovereenkomst..verkoper MOET leveren het produkt voor de afgesproken prijs..

Het is =soms=..?.. leuk om daar werk van te maken.

.E-bay France zal zich echt wel inspannen omdat anders de geloofwaardigheid..lees..het vertrouwen wordt aangetast en dat is het belangrijkste wat ze hebben.
Dus gaan ze inderdaad op jacht...voor jou...
De verkoper heeft zich op meerdere wijzen moeten legitimeren dus is aldaar "bekend"...

Heb iets soortrgelijks aan de hand gehad..en weet dat men zich daadwerkelijk heeft ingespannen...

Maar deze verkoper heeft geen geschiedenis..dus een "set up" lijkt inderdaad voor de hand te liggen..
maar E-bay moet daar OOK tegen waken en optreden...

Dat heet .onderzoeksplicht van de intermediair indien via de site van E-bay schijnbaar aanbiedingen worden geplaatst die het doel hebben argeloze passanten een poot uit te draaien....

Grappige zon-dag gewenst U allen...

Attachments

• synton blue.jpg
    synton blue.jpg
    140,6 KB · Bekeken: 88
Laatst gewijzigd:
tja.....
als ik rijk was (nog rijker dan) wist ik het wel, dan reed ik naar almere met een kofferbak vol euro's. ik heb nog nooit een synton gehad en de syrinx zou ik best eens willen uitproberen. hij lijkt me niet alleen bijzonder, maar ook bijzonder goed.

Er was volgens mij..?..maar een winkel die ze verkocht ..In Utrecht onder de DOM..
Tenminste..daar moest ik naar toe om het WONDER te aanschouwen...

dom, dom dom dus....denk dat het een groot succes was geworden in de orde van Oberheim..
als men het lef had gehad door te ontwikkelen en te investeren...in marketing i.p.v die afwachtende houding van..

" het is goed,,DUS de klanten zullen wel komen.."

Men wist toen ook inderdaad niet..hoe dat in de markt te zetten...

Maar ja...

Achteraf is de koe..altijd in de kont gekeken...

Origineel geplaatst door Leo
tja.....
als ik rijk was (nog rijker dan) wist ik het wel, dan reed ik naar almere met een kofferbak vol euro's.

Almere..?..? het aanbod was in Frankrijk hoor...

en de hoeveelheid Euro's is te overzien...jij en ik zouden GRAAAAGGG

590 neertellen voor dit apparaat inclusief het koffertje..en gesigneerde manual....

Murc

Dies van mij geweest :) heb ik in 1997 verkocht voor 4000 gulden.......dus eigenlijk
zijn ze nauwlijks duurder geworden.
Ik vraag me af of jullie zo'n synth ooit gehoord hebben ?
Ik ben er namelijk vrij zeker van dat je er na die ervaring niet meer over droomt.

Nog een plaatje dan maar om weg te dromen...

Ja, ondanks het mooie uiterlijk, mogelijkheden en de Hollandsche nostalgie vind ik het een lastige bak. Toch een beetje overgewaardeerd als je het mij vraagt. Ze werden op een gegeven moment ook gedumpt op de markt voor heel weinig... Dat weet ik nog wel. In Bergen op Zoom zag ik er ooit eens eentje voor 600 gulden staan in een muziekzaak waar ik de naam niet meer van weet. Een uurtje mee gespeeld, maar het was niet mijn smaak. Niet qua geluid, en niet qua bediening. Het kan aan mij liggen want ik was toen nog niet zo ervaren als klankenbakker. Ik hem hem in ieder geval niet meegenomen toen. Als investering had ik het beter wel kunnen doen
:frons:
Het blijft wel een bijzonder ding, en die drukpad is toch heel speciaal. Maar voor goeie leads heb je voor dat geld zoveel meer keuze. ( ook vintage) Voor liefhebbers dus met genoeg geld !

Origineel geplaatst door Wiseguy
Dies van mij geweest :) heb ik in 1997 verkocht voor 4000 gulden.......dus eigenlijk
zijn ze nauwlijks duurder geworden.
Ik vraag me af of jullie zo'n synth ooit gehoord hebben ?
Ik ben er namelijk vrij zeker van dat je er na die ervaring niet meer over droomt.

is het niks? valt het tegen?
vorig jaar heb ik een duitser getipt over eentje die te koop stond en die kocht m meteen voor 2900 euro of zo. hij heeft m intussen ook weer weggedaan. na, voor 600 euro ga ik me er geen buil aan vallen :)

Back