Wiseguy
Ouwe rot
Origineel geplaatst door Leo
is het niks? valt het tegen?
Inderdaad, heel erg valt het tegen, althans viel het mij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
is het niks? valt het tegen?
Hello,
I'm glad that you are the winner.The cost of shipping and the insurance of the package is 60 euro and will be sent with DHL company.The payment should be made by bank wire transfer.The total amount will be 649 euros.
The package will be sent from Spain and you will receive it from 3 to 7 days once my bank will confirm your transfer.
Let me know so can I provide you my bank details.
TKS!
Bill Oasama
.........................ik geloof er helemaal niks van. ik zal hem eens om een foto van de achterkant van de synth vragen.
trouwens, de synton is neit de enige nederlandse synth. ik heb wel eens een e-pro mnisynth gehad (dacht dat die zo heette) en daar is nog een groter type van ook. dan hebben we nog de hound. en er zijn er vast nog meer.
Hello,
I'm glad that you are the winner.The cost of shipping and the insurance of the package is 60 euro and will be sent with DHL company.The payment should be made by bank wire transfer.The total amount will be 649 euros.
The package will be sent from Spain and you will receive it from 3 to 7 days once my bank will confirm your transfer.
Let me know so can I provide you my bank details.
TKS!
Bill Oasama
.........................ik geloof er helemaal niks van. ik zal hem eens om een foto van de achterkant van de synth vragen.
trouwens, de synton is neit de enige nederlandse synth. ik heb wel eens een e-pro mnisynth gehad (dacht dat die zo heette) en daar is nog een groter type van ook. dan hebben we nog de hound. en er zijn er vast nog meer.
Origineel geplaatst door Rianne_SynthiA
Zodra de term Synton Syrinx valt krijg je meteen met de firma list en bedrog te maken.
Ach waar is toch die goeie ouwe tijd gebleven dat je ze voor een paar honderd gulden kon inkopen en voor 4000 gulden meteen weer kon verpatsen. Een hoop flauwekul weer in deze thread en iedere keer is het weer raak.
Handige handelaren hebben nou eenmaal geen verstand van synthesizers.
In de advertentie staat ie trouwens te koop als SyntHon en dan weet je al genoeg natuurlijk.
Nee hoor ik voel me niet geroepen hem aan Leo te verkopen voor 500, 1000 en ook niet voor 1200.
Ziekelijk die figuren die synths over de hele wereld voor een veel te lage prijs inkopen en dan via dit forum veel te duur verkopen.
Synton verkocht ze destijds gewoon via reguliere muziekwinkels en kopen rechtstreeks van de fabrikant pikken muziekwinkels echt niet en dan gaat een merk in de ban.

Origineel geplaatst door dutchrichie
Internationaal kopen via e-bay blijft altijd een groot risico. Koop b.v. nooit iets van grote waarde van iemand zonder feedback. Dat is les 1.
Verder moet het verkoopverhaal kloppen tot in detail. ( Iemand die serieus een legendarische synth aanbiedt, zal ook serieus werk maken van de advertentie, en niet zomaar een summiere opsomming van wat specs. plaatsen. Dit om te voorkomen dat men de verkoper als mogelijk onbetrouwbaar zal inschatten.
Maar het blijft lastig....

Origineel geplaatst door etaoin
Plus: check bij de afgelopen aanbiedingen of er niet recent exact zo'n synth met exact zo'n verhaal verkocht is. Een advertentie kan er verzorgd uit zien, maar wel 1-op-1 een kopie zijn van de advertentie van iemand die echt zo'n synth had...