Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Septic
Bank wire transfer is wel redelijk betrouwbaar toch?
Neeee kan een katvanger zijn..
.de onlly way in this case is ...
Ophalen..maar ja ...inderdaad ..dit is een nepper....

Origineel geplaatst door Hooihuis
Die oude spullen doen toch altijd weer genoeg stof opwaaien
Zo'n Syrinx lijkt me een hele mooie bak maar een bedrag als 2.500 zou ik
er persoonlijk echt niet voor over hebben. Een groot deel van dat bedrag
bestaat namelijk puur uit verzamelaarswaarde; het lijkt me echt niet dat
de sound en de mogelijkheden alleen zoveel geld rechtvaardigen.
Natuurlijk geldt dit (in meer of mindere mate) voor alle vintage
apparatuur, maar voor zoveel geld zou ik echt liever iets anders kopen
denk ik. Zoals bijvoorbeeld (daar is hij weer) een Cwejman S1. Meer
mogelijkheden ook nog en ik geloof er niets van, dat deze minder zou
klinken dan een Syrinx.
Maar goed, ieder het zijne natuurlijk![]()
Origineel geplaatst door Leo
is helemaal waar, maar al die flauwekul betekent dat je het ook wel weer kwijt raakt voor die centen. zoiets.

Origineel geplaatst door Rianne_SynthiA
Ach er zijn nog wel meer synthesizers waar er maar weinig van zijn gemaakt en die stukken beter zijn als een Syrinx.
Die van de pot gerukte Amerikaan liet een Nederlandse vriend van hem trouwens de kastanjes uit het vuur halen voor hem. Frank leek me een aardige jongen die zijn vriend die in een bandje speelt best wilde helpen.
Overigens is die foto door mij gemaakt en mag zoiets eigenlijk?
6000 dollar denkt ie nu te kunnen gaan vangen? 4000 dollar is in de VS ook wel zo'n beetje de limiet.
Overigens zit er een 220 volts voeding en hij schreef me dat ie er opnames mee ging maken.
Vast zo'n sample cd die die natuurlijk ook nog gaat maken om er rijk mee te worden.
:confused:![]()
Origineel geplaatst door mono-poly
Rianne ik zou hem gewoon een positieve feedback geven over jou Syrinix transactie.
Met de melding dat die er maar mooi veel mee mag verdienen.

maar... ook... want... 300 gulden was destijds nog erg veel, geen 136 euro omgerekend maar aanzienlijk meer...Origineel geplaatst door bliepertronic
dan belanden we weer automatisch in het stom dat ik het toen niet heb gedaan verhaal...![]()
Origineel geplaatst door neuromancer
Inmiddels heb ik de Syrinx thuis staan om eens te kijken wat en of ie het nog doet.
Er is 1 toets gebroken maar deze kan ik wel lijmen (heb voldoende lijmpjes in huis voor m'n modelbouw hobby)
En alle veercontacten onder de toetsen zijn geoxideerd.
Nou heb ik dit bij mijn Mirage ook eens gehad en ze schoon gekregen met koper/zilverpoets en wattenstokjes, maar mischien zijn er mensen die hier andere suggesties voor hebben?
PS: deze is in ieder geval op dit moment niet voor de verkoop.