Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik krijg de neiging om alle interessante dingen dan zelf maar op te gaan kopen, puur om te voorkomen dat het in handen van zulke handelaren valt.Ik persoonlijk ben van mening dat deze mensen dit forum niet als platform voor hun zaakjes zouden moeten kunnen gebruiken.

Origineel geplaatst door levka
Ik gun iedereen zijn succes, maar heb het meeste respect voor mensen die niet alleen synths doorschuiven maar ze ook kunnen herstellen, tunen, customizen
Ik krijg de neiging om alle interessante dingen dan zelf maar op te gaan kopen, puur om te voorkomen dat het in handen van zulke handelaren valt![]()
Ik persoonlijk ben van mening dat deze mensen dit forum niet als platform voor hun zaakjes zouden moeten kunnen gebruiken.
Origineel geplaatst door HEXAGON
zelfs door de slechte reacties komen deze toestellen in de belangstelling,EN DAT moet je vermijden wil je de prijzen terug (een beetje) laten zakken.
Origineel geplaatst door Tukker
Wat een enorme bak! Wat weegt dat wel niet?
Lekker veel knoppen en sliders...hmm....![]()
Origineel geplaatst door Tukker
Lekker veel knoppen en sliders...hmm....![]()
Origineel geplaatst door Leo
spijker op zijn kop.

Origineel geplaatst door Leo
ik geloof dat ik dat lege plastic koffertje van de sonic6 handiger vond.

Origineel geplaatst door Wiseguy
Precies Leo koop jij maar weer een Sonic 6 neem ik je Roland alvast wel over![]()
heb er ook een , vind het wel meevallen, ondanks m'n zwakke rug en de jaren die tellen , lukt het me vrij goed om hem alleen en aan 1 hand te vervoeren.Origineel geplaatst door Leo
inpakken, maar een beetje te zwaar om weg te wezen...