Roland SH5

Origineel geplaatst door Wiseguy
Nou in de jaren 90 tot nu zie ik niet echt verbetering bij Roland.....zachtjes uitgedrukt.

Dieptepunt MC 303 ?
nee eg101:r

ik kan het gewoon niet laten!

before:

Attachments

• oudekoffer.jpg
    oudekoffer.jpg
    128,6 KB · Bekeken: 75
Origineel geplaatst door Wiseguy
Nou in de jaren 90 tot nu zie ik niet echt verbetering bij Roland.....zachtjes uitgedrukt.
Dieptepunt MC 303 ?

nee eg101

ik denk dat deze de hoofprice krijgt van ug en leee [ destyd designers y roland!

Origineel geplaatst door Leo
ik kan het gewoon niet laten!

before:

hey lee ,...zilverstiffie gekocht ...hihi
idd weer netjes ,..:slotje:

Attachments

• sp-505-d672d3eab35606319807e4a0a6fa64df.jpg
    sp-505-d672d3eab35606319807e4a0a6fa64df.jpg
    40,1 KB · Bekeken: 87
Hallo weet iemand hier hoe je precies een Roland CSQ-600 sequencer aansluit op een Roland SH-5?

Origineel geplaatst door JOPIE
Hallo weet iemand hier hoe je precies een Roland CSQ-600 sequencer aansluit op een Roland SH-5?

hé, heb jij (1 bericht geplaatst??? echt een nieuw lid offeh...) die sh5 en csq600 van MP?
gewoon keyboard cv uit naar cv in op de csq600 en trig uit naar trig/gate in op de csq600. en andersom, van de csq uit naar de sh5 in, om de sequences af te spelen.

wacht 's, je gaat me toch niet vertellen dat jij de verkoper bent?

ik had al geïnformeerd en begreep dat er een bod van 1500 was op de synth zonder sequencer.
op zich een redelijke prijs natuurlijk, het is een gave synth.
maar de sequencer is toch niet meer dan 100-150 waard zou ik denken? is vooral een hebbedingetje.

http://cgi.ebay.nl/Roland-SH-5-and-...ryZ16220QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

leo koopt straks weer een sh5 nananana nanaaaaaa
shitterende machiene
en iemand die geen cv verstand heeft moet hier niet posten

en die vraagprijs is 700 teveel
dik !
O biedingen tsja
wat ziet deze sh er groen bleu uit zeg ,...
niet dat grey system 100 b/ sh 5 roland kleurtje

"iemand die van CV geen verstand heeft moet hier niet posten"

Laten we inderdaad een forum vooral niet gebruiken om iets te leren :confused:

Origineel geplaatst door Nicolas 2000
Laten we inderdaad een forum vooral niet gebruiken om iets te leren :confused:

stel je voor, straks is er geen tijd meer over om ruzie te maken. :)

beetje kort door de bocht ron, trouwens, het was vast geen echte vraag, maar een manier om nog 's over die sh5 te beginnen. (als op 1 kastje cv in staat en op het andere cv uit en omgekeerd, dan snapt een beetje intelligente chimpansee nog wel hoe het zit.)
al ik er nog eens tegenaan loop voor een leuke prijs, laat ik m niet staan, want ik vond het een erg leuke synth, maar voor wat ik er mee doe, is ie wel erg mooi en duur. 1500 is mij te gek, hoewel het waarschijnlijk best voor meer kan ook.
het blijft een lastig verhaal met die prijzen, vooral als je synths met elkaar gaat vergelijken.
als een minimoog ruim 2000 opbrengt en een korg ms20 800 of meer, dan mag een sh5 toch zeker wel 15, 1600 opbrengen?! maar dat is dan wel meteen de prijs of zelfs iets meer dan een andromeda doet.

Origineel geplaatst door Leo
stel je voor, straks is er geen tijd meer over om ruzie te maken. :)beetje kort door de bocht ron,
ja leee ik met mn grote maandag morgen mond!
maar twee sh5,s kopen in bv een maand tyd dat doet de gemoederen wel schudden ...
dat desh5&7 meer waard zijn dan gemiddlde 2 osc vintage bakken is wel duidelijk ,..mag ook wel vanwege hun "karakter denkik voornamlijk]
maar bv een cs30 kan eg veel levert veel inspiratie op
en ik denk dat een ms20 in bv een hz/v omgeving [met broers en sussies ms.en ] staat opgesteld ook best tot inspiratie laat leiden
maar met dit soort bedragen hebbie toch eg iets te betaald voor inspiratie
[kijk naar die moog clone achtige modulair op de front van dit ...forum ...1 woord schitterend en leen t zich lijkt me uitstekend voor inspirationele sounds ...en meer
nee zelfs voor de 1500 eu die een sh5 mag kosten
kocht ik bv een ms20+ cat
pro one + teisco 110

liever 2x een erg vet 2 osc bakkie
dan een x 2osc monster...alhoewel ....
by mij blijft t een budget / passen en meten kwestie
ik kan me voorstellen asje dr niet eg over na hoefte denken dat dit bv een top app. is en bets ok betaald ook nog

voor bv 1500 eu scoorje beter een model 101+102 system 100
smaak is raak

trouwens, het was vast geen echte vraag, maar een manier om nog 's over die sh5 te beginnen. (als op 1 kastje cv in staat en op het andere cv uit en omgekeerd, dan snapt een beetje intelligente chimpansee nog wel hoe het zit.)
al ik er nog eens tegenaan loop voor een leuke prijs, laat ik m niet staan, want ik vond het een erg leuke synth, maar voor wat ik er mee doe, is ie wel erg mooi en duur. 1500 is mij te gek, hoewel het waarschijnlijk best voor meer kan ook.
het blijft een lastig verhaal met die prijzen, vooral als je synths met elkaar gaat vergelijken.
als een minimoog ruim 2000 opbrengt en een korg ms20 800 of meer, dan mag een sh5 toch zeker wel 15, 1600 opbrengen?! maar dat is dan wel meteen de prijs of zelfs iets meer dan een andromeda doet.

t zegt ook wel wat dat bv een sh5/7 hier opt forum eg snel weg is liefhebbers genoeg voor zulk spul
en ast 500 a 2000 duurder wordt [ kijk naar syrinxen/ ems spul] dan wordt t ook nog verkocht

ben mn z1 verhaal byna aan t afronden ,..@aaaaaaaaaah wordt ook een inspirationele machine ...hoopik
lee doe watje wil kletsen doen ze toch ; hadden wij vroegr op de boot opde wc hangen ,...
woom nu in een huis...8o) :okdan: ,.....:halleluja

en as idd de verkoper een vraag stel over zn eigen ...uhh sh5
kdenk dat een belangstellende was / is
en idd ...vragen mag antwoorden krijgen helemaal
:D gelukkig heeft leo .daar aan bygedragen
\:doei:

blijft lastig dat k u oten

He Leo ik ben idd de verkoper k had de sequencer al sinds 1987 niet meer gebruikt en wist t even niet meer. Hij doet t in ieder geval nog. Ja k heb m nog maar op ebay gezet voor een hogere prijs om te kijken of ik er meer voor kan krijgen. Ik ben normaal niet zo'n geldwolf maar ik heb gewoon geld nodig ha ha! nog wel bedankt voor de info.

He Leo ik ben idd de verkoper k had de sequencer al sinds 1987 niet meer gebruikt en wist t even niet meer. Hij doet t in ieder geval nog. Ja k heb m nog maar op ebay gezet voor een hogere prijs om te kijken of ik er meer voor kan krijgen. Ik ben normaal niet zo'n geldwolf maar ik heb gewoon geld nodig ha ha! nog wel bedankt voor de info.

succes!

die sequencer (maar dat weet je dan zelf ook, je hebt m niet voor niks zo lang niet gebruikt) is vooral leuk als hebebdingetje ernaast, bv ook nog met een tr808. ziet er erg leuk uit en voor kleine ideetjes en om eens lekker te spelen is ie best leuk, maar echt bruikbaar. aan de andere kant, wie weet wie er nog op die manier zou willen spelen, of het gewoon naast elkaar wil zetten.

ik wens je sowieso veel succes, als je mazzel hebt, vind je die ene gek die 2200 betaalt voor een mooie sh5 + sequencer. alleen is ebay nl niet zo'n goedlopende site. op ebay.de of ebay.uk.co maak je meer kans. moet ie wel verstuurd worden denk ik.

Leer eerst eens schrijven dan....Printplates mag je ook circuitboards noemen.

Zo wat zijn we weer vriendelijk...corrigeren kan naar het schijnt ook zonder afkraken. Of moet ik jou nu ook eerst compleet in de grond boren voordat ik mag zeggen dat je in het Engels in de regel samengestelde woorden niet aan elkaar schrijft, maar het dus "circuit boards" moeten zijn, of PCB's (printed circuit boards)?

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Leer eerst eens schrijven dan....

:confused: het wordt tijd dat jij ook weer eens een sh5 in je winkeltje hebt, je bent zo chagrijnig de laatste tijd.

Back