Akai S950 Display - Lampje...?

Triton

Ingeburgerd
Is hier een oplossing voor?
Hoorde dat er in Duitsland bepaald lampjes te krijgen zijn?

iemand?

thx

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Vizion
Jeuz Mike heb jij een Akai RSS met zwaailicht openstaan ofzo..:D

Deze jongen zit op zijn werk en check net heel toevallig een post die mij aanstaat :engel:

Heb jij een RSS op mij aanstaan :dubbel:

Al die Nikon aan het werk gezet? pb anders ff

Origineel geplaatst door RezonatoR
kan er niks aan doen ...ik kom mike ook altijd tegen in die akai draadjes..we smell that akai...

Hey gast! :D
Ik sta open voor een ritje Friesland, eerdaags (echt) even afspreken?

Wat voor kleur licht geeft dat eigenlijk? Mijn S950 gaf een flauw blauwig licht in het donker, maar bij gewoon licht was dat niet te zien. Wordt het schermpje mooi blauw na het vervangen van het el-foil?

Wat voor kleur licht geeft dat eigenlijk?

Midi-rakete levert ze in alle kleuren van de regenboog. Maar standaard krijg je de originele kleur geleverd, blauw dus.

Wordt het schermpje mooi blauw na het vervangen van het el-foil?

Of het mooi blauw is, is een kwestie van smaak ;)
Maar het licht is wel een stuk feller, en dat is denk ik wat je bedoelt.

Vraagje. wat is het beste...

Ik wil vooral de s950 gebruiken voor Drums...
Kick en snare cbijv. als audio opnemen en terug gooien en 24 bit maken in wavelab en dan in Fruity inaden. < Is dit handig?
Hoe pak ik dit aan. Want ik wil mn drums die uit de akai komen in Fruity kunnen gebruiken..

Iemand tips...

thx

leg dit eens iets duidelijker uit...

je neemt de drums op waaruit?

teruggooien naar wat?

12 bit 24 bit opnemen? (is weer een vraag waard... 12 bit 24 bit opnemen of niet???)

daarna wil je de samples in fruity laden...

zeg waarom stuur je die s950 niet aan via fruity en neem je dan rechtstreeks de audio uit de akai s950 als audioclip op in fruity.....(ik ben geen fruity kenner, maar dit zou toch moeten kunnen)

Lijkt me veel te omslachtig zoals jij het wil doen. Als je het juist doet laat de oude hardware zich net zo makkelijk integreren als software en nieuwere hardware, dus waarom al die tussenstappen. Gewoon opnemen die audio! Niks omzetten en overgooien.

heheh sorry voor mijn vage uitleg.

wat je zeg.. meteen opnemen in Fruity..
Dat is een naar idee in fruity.. dat gaat niet lekker vind ik..
Cubase is dat makkelijk , dat deed ik ook met mn korg triton.
Maar in fruity is dat lastig...
Vandaar dat ik de drums eruit wil gooien uit de akai naar fruity in wavformaat..

maar ik zou eigelijk moeten klooien eraan.

Ik weet ook niet hoe dat midi thru werkt enzo..

Heb jij een kort uitlegg?

Opnemen in Akai s950

Opnemen in Akai s950

Weet iemand wat de stappen zijn om op de s950 op te nemen via de LINE IN.???

Origineel is de kleur trouwens meer groen/blauw achtig, als er een blauwe in zit is hij al eens een keer vervangen.

Origineel geplaatst door anoniempje
Origineel is de kleur trouwens meer groen/blauw achtig, als er een blauwe in zit is hij al eens een keer vervangen.

Ja, de kleur van mijn S950 display is ook hardstikke groen hoor 8) Blauw is toch meer vanaf de S1000 zo'n beetje?

Back