storm synth storm huricane ?

CptCRxCK

Ouwe rot
zat wat rond te googlen en kwam toen bij emix te recht zijn verkopen (volgens mij) mfb spullen aleen dan onder hun naam of zijn het ook andere apparaatjes? check de site vinnet maar vaag mfb word helemaal nergens genoemd toch?
http://clearview.members.beeb.net/emixgear.html

gewoon iemnad die het mono dealerschap verworven heeft lijkt het...???

Kun je ook in Nederland doen hoor..zeggen dat je er een paar honderd kunt wegzetten onder een andere merknaam.

centjes overmaken...spullen over laten komen..plakkertjes maken..en huplakee..de enige nederlandse importeur is daar..

(in Nl worden ze al verkocht maar start een winkel in Slovenie..?..worden ze daar ook weer vrolijk..)

Murc :walker:

..

..

ok maar vinnit et wel maar vaag dat je aan producten die al een naam hebben een andere naam gaat geven
of het juridis juist is of niet is niet mijn kopje thee... vinnet gewoon vaag :P

Helemaal geweldig als ze nog maar 50% kosten..maar inderdad helaas ..meestal werkt dat prijsopdrijvend...

maar voor de US hebben de machientjes van Manfred zeer zeker..de "juiste ..verkeerde...uitstraling"

Ik zou het ook wel aandurven...en Manfred dus OOOOKKKK..kachel kan weer effe lekker branden..

zonder extra investeringen..

Murc :walker:

Back