Is dit een verdachte deal of is het te vertrouwen?

Re: Is dit een verdachte deal of is het te vertrouwen?

Origineel geplaatst door Patat Met

Is dit te vertrouwen of niet?
Ik heb nog nooit iets op ebay gekocht, vandaar deze vraag.

100% zeker scam, niks misschien zus of misschien zo
100% zeker een oplichter en 99% zeker een Nigeriaan, deze mails heb ik tig gehad van die eikels.
ik zou zeggen stuur de echte verkoper via ebay een berichtje en je weet dat hij
niet degene is die contact met jou heeft gezocht.

Oke, zo werkt dat dus.
Ze zien een veiling aflopen van een ander en zoeken contact met de 2de (verliezende) bieder...

Inderdaad en het moet wel werken....anders zouden ze er niet mee aan de gang blijven de %^&*&
Echt heel erg is het voor mensen die weet ik hoe lang moeten sparen voor b.v. zo'n TB en dan vreselijk
gepakt worden door zo'n "kansloos slachtoffer"

Gelukkig worden er tegenwoordig wel eens van die 419 prakiserende knulletjes opgepakt, alleen zouden
de straffen gigantisch hoog moeten zijn, zo hoog dat ze het in het vervolg wel zouden laten..........

Trieste lui.

Origineel geplaatst door Wiseguy

Trieste lui.

Wees blij dat jij jou tb303 via een "eerlijk" iemand gekocht hebt ;)

@Topic starter, als ik zo'n ding wou hebben, ging ik liever met iemand hier op het forum of via marktplaats in zee .
Moet er natuurlijk wel eentje aangeboden worden.
Kwestie van geduld dus.

Origineel geplaatst door Hilltree
@Topic starter, als ik zo'n ding wou hebben, ging ik liever met iemand hier op het forum of via marktplaats in zee .
Moet er natuurlijk wel eentje aangeboden worden.
Kwestie van geduld dus.

Ik......moet.......het.......zuur.......hebben........aahhh

Zoek maar eens op google op een paar fragmenten uit je e-mail.
Dan weet je genoeg.

Het is wel diep triest en het zou je maar gebeuren dat je daarin trapt.

wat je ook kan doen is iemand uit Belgie inroepen om erachter te rijden. Nu woon ik wel wat ver van Andenne dus zie ik het niet zitten, maar hier zitten zeker ook mensen van Limburg/Kempen en voor hen is het al wat makkelijker. Dan heb je een synthforum contact en das toch iets handiger... maar goed, als je hem niet meer wil

niets klinkt toch als een echte TB hoor... en zeggen dat ik hem dit weekend bijna kwijt was!

Back