Vocal duiste vrouwen stem

ivosp

Stamgast
Ik zoek een stuk spraak met een mooie duitse vrouwenstem die een mededeling doet. Wat voor mededeling maakt niet uit.

Waar zou ik zoiets kunnen zoeken?

Ff met de mp3 speler naar een Bahnhof en maar wachten tot ze vertraging omroepen 8o)

Zonder gein, misschien heb je hier wat aan...

luisterboeken op amazon.de 8)
je kunt bij de meesten wel een voorbeeldje horen...

Liever gratis :) Ander bestel ik straks zon hoorboek en staat er nog niks op wat ik zoek :(

Origineel geplaatst door ivosp
Liever gratis :) Ander bestel ik straks zon hoorboek en staat er nog niks op wat ik zoek :(

volgens mij begrijpt je het niet helemaal, maar de luisterVOORBEELDEN kun je GRATIS luisteren, het zijn enkel fragmenten, maar bij de tientallen boeken zit vast en zeker een bruikbaar voorbeeld...

Hey Dad, ich hab' mir gerade ein paar Horbucher beispiele reingehort aber die klinken ganz geil man, jede menge coole amerikanisch-deutsche Worter sind reingeschleift, die warscheinlich geilste bucher der welt :bekdicht:

rara, ga je er iets techno of elektronic van maken ^^?
met een klein beetje chorus, wat reverb, effectbordje, mss een flanger en hopla (met eventuele enige pitch) mooi als melodielijn :W .
dat hoor je tegenwoordig wel vaker denk ik... pas op, I like it though.

Tis voor techno idd. :)

Ik zal toch eens die gratis luistersampels eens downloaden dan, had dat ff niet door.

Origineel geplaatst door Alan

Hey Dad, ich hab' mir gerade ein paar Horbucher beispiele reingehort aber die klinken ganz geil man, jede menge coole amerikanisch-deutsche Worter sind reingeschleift, die warscheinlich geilste bucher der welt :bekdicht:

Ik vind het soms een beetje griezelig als een Nederlander zo goed duits kan :bekdicht: :D

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Ik vind het soms een beetje griezelig als een Nederlander zo goed duits kan :bekdicht: :D

:D subtiel hoor..

zolang ie je fiets maar niet jat :erm:

Ik gebruik heel vaak duitse teksten en die haal ik soms ook gewoon van dvdtjes met een duits audiospoor. Er zijn er niet veel van in Nederland en meestal zijn het oorlogsfilms.

Ik ben nog op zoek naar een wav. Met een Zuid-Oost Djiboutaanse oude mannen stem, en dan liefst in het Mwoasie dialect. Heeft iemand daar nog een linkie van?

Origineel geplaatst door Venturi
Ik gebruik heel vaak duitse teksten en die haal ik soms ook gewoon van dvdtjes met een duits audiospoor. Er zijn er niet veel van in Nederland en meestal zijn het oorlogsfilms.

'Lola rennt', vol Duitse vrouwen stemmen en geen oorlogsfilm.

lola.jpg

Kost geen drol en best een aardig filmpje, opzich.

Hela hola wat 'ne vette linkszz, ik was t'vallig ok opzoek naar duitse vrouwen voor m'n live-set...een kick,bass en duitse stem...techno in z'n puurste vorm..:halleluja

WAt ik vroeger veel deed ..was de headphone output van de tv rechtstreeks naar de sampler ..
en uren samplen van national geographic ( welliswaar geen duits ...maar toch )

Griezelig? Ik vind het eerder handig.. Meer dan 80 miljoen buren en nog inwoners van wat landen eromheen spreken de taal.
Je kunt je er op meer plaatsen verstaanbaar mee maken dan het Nederlands :eureka:

Mensen die ruim 50 jaar na een bepaalde gebeurtenis (welke ze zelf waarschijnlijk niet eens mee gemaakt hebben) het er nog over hebben alsof het gister was vind ik eerder griezielig.
:bekdicht:

OFFTOPIC!!!

OFFTOPIC!!!

Tis al 62jaar geleden,
een bepaalde gebeurtnis?
55 miljoen mensen zijn omgekomen in die 5 jaar!!
bijv in Nederland woonden voor 1940 ong. 110.000 joden. Toen de oorlog was afgelopen leefden er nog maar 30.000.

Maar idd een bepaalde gebeurtenis. :bekdicht:
(sry maar mijn hele familie heeft in het verzet gezeten dus het zit er nou eenmaal een beetje ingebakken bij mij.)

Nu weer ontopic aub

Back