klein vraagje

vic vega

Ingeburgerd
Hallo

Heeft echt niemand een mening over mijn brouwsels ? :confused: Zeg maar gerust dat het nergens op lijkt hoor maar mischien dan wel met een tip.

Nou als er toch iemand wil luisteren hier de link www.myspace.com/vicvega2

Zal proberen een track bij te voegen dan is het geluid volgens mij beter dan op myspace

gr

Luister nu naar viris vega, klinkt lekker, mix technisch kan het beter, maar het arrangement is lekker! Er zitten wel leuke details in. Maar vind die lead synth op een gegeven moment wel eentonig worden!
Rock the beat vind ik alweer veeeeeel lekkerder! Lekker oldschool! Sow, die vind ik wel dik! Beuken!

Origineel geplaatst door djtt
Luister nu naar viris vega, klinkt lekker, mix technisch kan het beter, maar het arrangement is lekker! Er zitten wel leuke details in. Maar vind die lead synth op een gegeven moment wel eentonig worden!
Rock the beat vind ik alweer veeeeeel lekkerder! Lekker oldschool! Sow, die vind ik wel dik! Beuken!

mee eens

Rock the beat is niet echt mijn ding hoor...

De rest vind ik wel goed :-) wel in het begin eentonig...Maar een zeer mooie aanzet:okdan:

wow ! Zet zojuist het uiterstrelaxte reggae nummer van flesje uit. Even wennen uit de overgang.

Tjah, vind deze muziek lastig te beoordelen, maar kan je wel vertellen dat het mij gewoon wel profi in de oren klinkt. Mix kan inderdaad wel ietsie beter, denk bijvoorbeeld dat die in een zaal misschien niet helemaal overeind zou staan. De kick staat mijn mening iets zacht (of de rest te hard).

Je 'lead' mag ook wel luider, daarmee bedoel ik niet de bassline.

Succes !

Back