Keyzer Eric
Stamgast
Op Marktplaats te koop aangeboden een Yamaha SK 50D. Advertentienummer 11133311313
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Zomnius
Nou ik heb een sk 50D
Wat is dat vet zeg. Jew hebt eigenlijk 3 losse synths in 1 én een vet orgel. De key splits zijn fixed voor de solo bassynth (onderste rechter 1,5 octaaf) en de solo synth (upper rechter2 octaven). het orgel is op het upper keyboard daaronder te layeren, en de synthesizer (yes!) is op het onderste keyboard te layeren!
Ik ben onder de indruk van de resontantiefiltersectie, klinkt echt lekker analoog! Verder ziet ie er bijna net zo uit als een vette cs. met houten panels, en veel, heel veel schuiven en draaiknoppen. Alle secties hebben een separate uitgang en onder de grote (gaaf) volumeknop links zit een mengpaneel waar je de 4 secties kunt mixen!
En jaah het heeft een volt controlled in/out en trigger in/outs. Allerlij pedaal aansluitingen voor bijvoorbeeld synthesizer brilliance, een voor portamento etc etc!
Alleen tillen..... niet normaal! ik vond een dx7 in een flight case al belachelijk, dit is echt echt niet normaal!
en in mint condition!Origineel geplaatst door Zomnius
kijkff op youtube voor een impressie
http://www.youtube.com/watch?v=aDK5iERsWYQ
het is ECHT een gave bak!
http://www.youtube.com/watch?v=cEoVBVBCkGI 
Origineel geplaatst door Zomnius
Die sk50D is best prijzig. Het is een erg mooi ding. Ik zal zo snel mogelijk foto's posten. Ik zal ff kijken hoe dat werkt.
Je hebt gewoon meerdere synths in 1 enorme bak!
Solo synth:
LFO Speed - slider
portamento time - slider
Depth - slider
VCO:
feet, slider (hoogte vd vco)
Wave (van zaag mix naar blok dus geen keuze maar een slider die mixt!) slider
pw schakelaar voor LFO Manual of EG gestuurde pulsmode.
VCF:
Cut off freq - slider
Resonance (heerlijk) - slider
modulation - slider
EG Depth - slider
VCA
schakelaar voor hold/gate/EG - slider
Attack - slider
Decay - slider
Sustain - slider
Release - slider
Eigen slider volume in de mixer vóór de mastervolume pot
Eigen uitgang
play buttons voor modulation vibrato en brilliance.
En dit is pas de solosynt voor het upper keyboard!
Dan heeft de sk50d ook nog een vet orgel met drawbars, een aparte bassynth een string ensemble en een polysynthesizer dan ook zeer uitgebreid is.
Alles met aparte uitgangen en filters stuurbaar met pedalen etc.
Het enige wat je mist is een pitch bender.........'tweeken' dan maar?
foto's kan je ook vinden op www.startkabel. Maar dat is er een in slechte staat met zwarte zijkanten. Die van mij is veeul mooieren in mint condition!