Je hoeft overigens geen "u" te zeggen hoor 

.wav wel, .mp3 niet. Maar het omzetten van mp3 naar .wav is heel erg simpel en kan gewoon en masse - dus als je een hele hoop mp3tjes hebt die je allemaal .wav wil maken is dat geen probleem.Origineel geplaatst door RandyvanEssen
* Geluiden met een MP3 of WAV bestand op die Roland sampler kopieren zeg maar. Zodat ik op een knopje kan klikken dat ik dan het juiste geluid hoor wat ik van mijn computer naar de sampler heb toegebracht.
Een sampler geeft er niks om om welk geluid er in zit.* Pistool / Explosie geluiden op de sampler laden
Dat gaat niet, of de CD-speler moet MIDI-signalen kunnen ontvangen, en dan is het nog maar de vraag of dat gaat.* Makkelijk in kunnen stellen dat als ik bijvoorbeeld een CD draai op mijn CD speler of Draaitafel, Dat als ik wil dat ik op de sampler op een knop druk dat de muziek stopt en dat ik dan een explosie bijvoorbeeld krijg te horen.

. Dat geeft niet, maar wij kunnen geen hapklare oplossing voor je neerleggen. Dat zul je zelf moeten doen. En iets kopen alleen op basis van wat mensen hier roepen is nooit verstandig. Het is niet enkel een kwestie van een wensenlijstje hier neerleggen en dat wij er dan een hapklaar antwoord uit kunnen draaien. Dan zal je altijd zien dat zo'n apparaat net datgene niet kan wat je hier niet hebt gevraagd omdat je je er vanwege je gebrekkige kennis nog niet bij stil had gestaan dat hij dat moest kunnen...