moshine
Stamgast
ik wordt de laatste tijd gek van het gepiep uit mijn mpc60. Ik weet dat er meerdere mensen op dit forum het zelfde probleem hebben met hun apparatuur.
Na een paar uutjes zoeken op forums etc. kom ik duidelijk tot de conclussie dat het aan de inverter ligt in mijn mpc.
Ik vanmiddag het apparaat open schroeven, en ja hoor.
Zodra ik de stekkers van de inverter heb verwijderd, verdwijnt ook mijn gepiep en mijn backlight. (niet dat deze nog zo sterk was)
Ik ben met de specificaties uit de technische handleiding van de yahoo comunnitie, naar een electromannetje gegaan, maar hij kan mij niet verder helpen.
Is het wellicht mogelijk om de elfoil te bestellen bij conrad, en dan die elfoil te gebruiken + inverter?
Maar welke specs?
(rood en of groen of blauw zou wel leuk zijn!!)
Ik heb ook tevens een nieuwe elfoil besteld bij midi rakette.de, maar denk zelf dat het daar niet aan ligt.
Wie kan mij een stukje in de goede richting helpen, met bijv specificaties van de inverter voor in de mpc60
(ook nergens te vinden, alleen dat hij op 100 volt en 900 hz ofzoietz).
waar kan ik deze bestellen, en of wat is een goede oplossing voor mij?
please let the peeeeep stop!!!
Na een paar uutjes zoeken op forums etc. kom ik duidelijk tot de conclussie dat het aan de inverter ligt in mijn mpc.
Ik vanmiddag het apparaat open schroeven, en ja hoor.
Zodra ik de stekkers van de inverter heb verwijderd, verdwijnt ook mijn gepiep en mijn backlight. (niet dat deze nog zo sterk was)
Ik ben met de specificaties uit de technische handleiding van de yahoo comunnitie, naar een electromannetje gegaan, maar hij kan mij niet verder helpen.
Is het wellicht mogelijk om de elfoil te bestellen bij conrad, en dan die elfoil te gebruiken + inverter?
Maar welke specs?
(rood en of groen of blauw zou wel leuk zijn!!)
Ik heb ook tevens een nieuwe elfoil besteld bij midi rakette.de, maar denk zelf dat het daar niet aan ligt.
Wie kan mij een stukje in de goede richting helpen, met bijv specificaties van de inverter voor in de mpc60
(ook nergens te vinden, alleen dat hij op 100 volt en 900 hz ofzoietz).
waar kan ik deze bestellen, en of wat is een goede oplossing voor mij?
please let the peeeeep stop!!!