xpanded stereo
Ouwe rot
Oke mooi! Ik zit al een tijdje op een Q keys te azen...wellicht dat er dan toch 1 VA in de setup komt.
Heb inmiddels ook een pulse en dat is natuurlijk een toppertje...zeker voor het geld op dit moment..ik ken geen andere 3 osc analoog die zo betaalbaar is.
Ik heb echter wel eens gehoord dat de rotary's van de Q kunnen verspringen...van 1 opeens naar 54 o.i.d. Kan natuurlijk een O.S. probleem zijn.
Ook zijn er 2 versies qua knoppen...de zachte grijze lange en de nieuwere hard platic knoppen..
Degene die ik op het oog heb heeft de lange zachtere grijze...zit hier verschil in m.b.t. qualiteit?
system crashes zijn n.v.t. met os 3.02?
Hopen dat als Waldorf weer leeft er weer updates komen voor de Q. Dat zit er natuurlijk wel dik in. De Q+ schijnt er namelijk nogal wat updates nodig te hebben
Het blijven voor mij iig de mooiste VA bakken die er zijn. Zeker qua design en qua sound lekker karakteristiek.
Kan iemand een lekker mp3tje maken...die van vengeance zijn ook leuk maar zo trancy als een blok leerdammer..Ben benieuwd wat voor duistere sounds je eruit kan halen.
Heb inmiddels ook een pulse en dat is natuurlijk een toppertje...zeker voor het geld op dit moment..ik ken geen andere 3 osc analoog die zo betaalbaar is.Ik heb echter wel eens gehoord dat de rotary's van de Q kunnen verspringen...van 1 opeens naar 54 o.i.d. Kan natuurlijk een O.S. probleem zijn.
Ook zijn er 2 versies qua knoppen...de zachte grijze lange en de nieuwere hard platic knoppen..
Degene die ik op het oog heb heeft de lange zachtere grijze...zit hier verschil in m.b.t. qualiteit?
system crashes zijn n.v.t. met os 3.02?
Hopen dat als Waldorf weer leeft er weer updates komen voor de Q. Dat zit er natuurlijk wel dik in. De Q+ schijnt er namelijk nogal wat updates nodig te hebben
Het blijven voor mij iig de mooiste VA bakken die er zijn. Zeker qua design en qua sound lekker karakteristiek.
Kan iemand een lekker mp3tje maken...die van vengeance zijn ook leuk maar zo trancy als een blok leerdammer..Ben benieuwd wat voor duistere sounds je eruit kan halen.
De microQ, Q+ en Q keys zijn wel nieuw te koop.