Op zoek naar een synth - Juno een optie?

Gust

Ingeburgerd
Ik ben op zoek naar een synth, ik heb een beperkt budjet (max 400 eur) maar wil er toch zoveel mogelijk uithalen, ik ben nog maar beginnend maar ben toch naar iets deftig op zoek waarmee ik zeker kan groeien. Ik heb al uitgekeken naar een juno 60 of 106 maar die bevinden zich duidelijk ver in de nederlanden, waar het zeer moeilijk is voor mij om op te halen. Het concept van de juno's lijkt me gewoon zo aantrekkelijk ( gewoon eindeloos 'prutsen' om je klanken te vinden ). Maar zijn er nog andere zeer goede opties van mijn budget waarmee ik ongeveer hetzelfde als een juno kan?

voor een euro of 400 heb je wel hardware synths die hetzelfde of meer kunnen

btw zijn er in belgie geen juno`s verkrijgbaar? dat is jammer
ik dacht dat dat alleen in zeeland was 8o)

201

201

Die SH-201 lijkt me zo elektro-techno, ik ben wel meer op zoek naar een warm geluid, maar het moet ook wel zeker live te gebruiken zijn. En nee in belgiƫ zijn er geen juno's meer ( ben al eindeloos lang op zoek, ze zijn er wel maar over de prijs zal ik dan maar nix zeggn;)

volgens mij zoek je niet goed dan het lijkt me erg sterk als er nergens meer een juno te koop is

en zo een SH201 das helemaal wat je er zelf van maakt...een juno is natuurlijk helemaal een "uitgekauwde" elektro / techno synth

Back