elektrovolt
compuphonic
ikhoop dat mijn iMac (20inch, 2ghz core duo, 2GB ram) Logic 8 zou trekken. hij is immers pas anderhalf jaar oud..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Misschien was dat zo bij de hele oude iMacs, maar de nieuwe heeft gewoon een eigen grafische kaart met 256 Mb (ATI Radeon HD 2600 PRO (256MB)), dus dat zal geen probleem zijn.

makkelijkikhoop dat mijn iMac (20inch, 2ghz core duo, 2GB ram) Logic 8 zou trekken. hij is immers pas anderhalf jaar oud..

yup.
file -> export
hier staan allerlei opties, deze ook![]()

en nu in het nederlands?in de oude versie iig niet..
..er was wel iets van een workaround wat je kon flikken met een noise gate ofzo. Kzou ff searchen bij de apple forums/logic pro help/big blue lounge/sonic matter als het niet in de nieuwe versie zit.

Sorry maar logic is niet in het nederlands. Zoek maar een goed woordenboeken nu in het nederlands?![]()

Ha allen,
... Bedacht me dat ik misschien wel een diefje van mijn eigen portemonnaie ben als ik het pakket niet in de VS bestel, gezien de lage dollarkoers. Iemand ervaring ermee, of adviseren jullie me gezien de after sales en service gewoon naar Feedback of een Mac center te gaan?
Sorry maar logic is niet in het nederlands. Zoek maar een goed woordenboek
engels of je moet beter met frans uit de voeten kunnen.
edit, je kunt toch ook met auxen/bussen werken als het er niet in zit...

okay bedankt geen problemen met engels..met die attitude zal je inderdaad lang met Logic problemen zitten.
Anders check je toch de manual?
http://manuals.info.apple.com/en/Logic_Express_8_Instruments_and_Effects.pdf
Hij is wel in het engels...
en hier nog eentje al vind ik deze erg druk