Origineel geplaatst door AOR
Beter ! Ik heb hem 2 weken voor 1 augustus gekocht![]()
Same here: 12 juli.
Nu te koop: Logic Pro 7.2 incl. dongle, garantiebewijs, doos, boekjes.
Speciaal voor de mods een richtprijs: van € 999 voor € 249....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door AOR
Beter ! Ik heb hem 2 weken voor 1 augustus gekocht![]()
Origineel geplaatst door Digimod
Het is niet verplicht om Logic 8 te kopen![]()
Origineel geplaatst door Jochen
200 voor de upgrade terwijl de full 500 kost. Ik vind dat echt een rotstreek van apple tegenover de logic pro 7 gebruikers.
Origineel geplaatst door BlackEyed
Lekker bijdehand! Ik had je graag gehoord als het jezelf was overkomen of zit je nog steeds op Windows 3.1, rij je een oranje Golfje I en heb je nog 300 Raiders dozen in de schuur omdat je niet voor Twixen wil betalen?

Origineel geplaatst door SCD
Ik ook. Dat voelt niet echt lekker. Dat prijsverschil is veel te klein.
Maar gelukkig heb ik twee beeldschermen en vind ik de losse schermen filosofie in Logic Pro 7 VEEL prettiger werken, temeer daar je die instelling gewoon vast kan leggen en met 1 druk op de knop "1" setting kunt oproepen (met de verschillende windows op de juiste plaats dus).
Voorlopig geen upgrade voor mij.
Komen we weer in zo'n afgezaagde discussie terecht......
Nog maar een keer dan: het gaat in dit geval niet om het eindresultaat, maar hoe je er komt. En als er dan features in Logic Studio zitten die het bereiken van dit eindresultaat vele malen makkelijker maakt (minder muisklikken, overzichtelijker vensters, etc.) en me meer tijd doet overlaten voor het "creatieve proces" (ja daar is-ie weer) dan voel ik me wat vervelend als ik 2 maanden geleden € 1000 heb betaald (wat ik graag betaal voor een goed product) en vervolgens nog eens € 200 moet betalen voor een upgrade (wat ik dus niet graag betaal).
Feit blijft dat ieder ander startend Logic gebruiker minder dan € 500 betaalt en ik € 1,200. Of dat nou terecht is of niet, maar ook jij zou deze € 700 niet graag hebben betaald voor uhhh......... niets eigenlijk.
Origineel geplaatst door Tim1980
Ik zou echt wel balen. Maar aan de andere kant, het is wel zo dat je als bedrijf anders nooit een keer een radicale zet mag doen. Als het te duur zou zijn zouden een boel mensen weer gaan zeuren dat ze het de prijs niet waard vinden.
Met deze prijs maaien ze het gras van de concurrentie behoorlijk onder de voeten weg. Iemand die zit te twijfelen om bijvoorbeeld live te kopen zal nu behoorlijk twijfelen. En dat geld ook voor andere pakketten.
Origineel geplaatst door SCD
Maar gelukkig heb ik twee beeldschermen en vind ik de losse schermen filosofie in Logic Pro 7 VEEL prettiger werken, temeer daar je die instelling gewoon vast kan leggen en met 1 druk op de knop "1" setting kunt oproepen (met de verschillende windows op de juiste plaats dus).
Voorlopig geen upgrade voor mij.
Absoluut, hebben ze volkomen gelijk in. Maar versoepel dan je upgrade-regeling, dat is mijn enige bezwaar.

Origineel geplaatst door jaimiefanatic
Nou ik had diverse programmas gewoon op mijn macbook geinstalleerd EN op mijn iMac 20" ... ik was dan de enige gebruiker maar wel op 2 diverse systemen in mijn huis. Dat ging zonder problemen.
Nu heb ik alleen maar 1 macbook pro duo core 2, maar als je als productie team een systeem koopt, vroeg ik me dus af of je dat zo kon gebruiken.