Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door TrackZero
Als mensen nu eerst even de handleiding doornemen (link heb ik in de eerste post gezet) dan zie je dat je gewoon met screensets kan werken. Dus ook met 2 monitoren op de oude manier kan werken mocht je dit willen.

Origineel geplaatst door TrackZero
Als mensen nu eerst even de handleiding doornemen (link heb ik in de eerste post gezet) dan zie je dat je gewoon met screensets kan werken. Dus ook met 2 monitoren op de oude manier kan werken mocht je dit willen.
Origineel geplaatst door BVDS
Dit is dan de protools killer,logic4 van 5 jaar geleden is nog altijd hetzelfde.Voor die prijs koop je een mbox incl software zonder systemoverload en zonder vertraging.Zielig ik begin echt medelijden met apple te krijgen.
Origineel geplaatst door BVDS
Dit is dan de protools killer,logic4 van 5 jaar geleden is nog altijd hetzelfde.Voor die prijs koop je een mbox incl software zonder systemoverload en zonder vertraging.Zielig ik begin echt medelijden met apple te krijgen.
Origineel geplaatst door bounce
jammer dat ze nog steeds met dat overbodige environment werken
totaal overbodige onnodig ingewikkelde onlogische troep
je hebt standaard in OSX je Audio MIDI Setup waar je al je connecties kan maken
ziet er naar uit dat het nog steeds de oude logic is in een nieuw jasje
ik blijf gewoon met MOTU DP5 werken

Origineel geplaatst door Yost
Het is geen probleem als je maar één exemplaar tegelijkertijd gebruikt, want daar betaal je feitelijk voor. Je mag dus best Logic op twee eigen computers zetten, en deze afwisselend gebruiken. Logic vervolgens op die twee computers tegelijkertijd gebruiken mag weer niet. Eén Logic versie op twee computers van verschillende eigenaren mag ook niet, want de licentie is voor één gebruiker.

Het is natuurlijk leuk voor de amateurs - maar het heet toch niet voor niets Logic PRO?Origineel geplaatst door JelleWaltman
btw. Logic is van de grond af herschreven, dus weer klaar voor de toekomst
Origineel geplaatst door fuse
Misschien offtopic maar ik geloof het eerlijk gezegd niet. Zoiets als dit kost gewoon heel veel manjaren werk. En zelfs al zou het waar zijn dan hoeft het zeker nog niet te betekenen dat er onvolkomenheden in zitten.
(Neem Cubase SX als voorbeeld.)

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Benieuwd of Cubase nu ook eens omlaag gaat in prijs.