Logic Studio is uit!

multiprocessing whatever ;) ik was van de veronderstelling dat hij de power van mijn 8 processoren niet ten volle benut.
Of sla ik de bal mis?
Trouwens ik verkoop nog een tweedehands mac G5 dual 2gig met uad kaart (zonder xtra plugs -> die heb ik overgezet) voor een goed prijsje, geĂ¯nteresseerden kunnen een berichtje nalaten...

Single window interface; komen ze daar eindelijk achter dat dat het handigst is.

Ik zie geen goedkopere Express versie; hoe zit het daarmee?

Ik ben zeer benieuw! prijs is opeens erg laag... ziet ber ook wel wat apple garageband cheap uit :D

Is dit de concurent voor protools qua audio edeting voor film?
dat was toch een doelstelling?

als het audio editten in express okee is qua timestretching en e.d. ben ik wel erg benieuwd naar dat pakketje, wordt dus weer geen protools aanschaffen :D

byzuhway, het heet dus gewoon nog logic ;)

Origineel geplaatst door Breed
Single window interface; komen ze daar eindelijk achter dat dat het handigst is.
Ik vind het werken met meerdere editor windows tegelijkertijd open ideaal. Vaak de pianorol editor en de list editor tegelijkertijd open, met de link feature in het arrange window een perfecte combinatie. En als je met meerdere monitors werkt wil je zowiezo meerdere schermen tot je beschinkking hebben. Het uitsmeren van het arrange window over twee monitors vind ik eigenlijk geen gezicht.

zo das ff lekker geprijst zeg

prachtig van apple 500,- dollar is een koopje

(kunnen de zeikers nu beginnen dat ze genaaid zijn door apple met 7.2)

helaas heb ik logic 7.2 net 3 weken geleden van iemand overgekocht das beetje jammer
maarja verlopig zie ook nog geen reden om gelijk op te graden :)

Origineel geplaatst door bronswerk
Ik vind het werken met meerdere editor windows tegelijkertijd open ideaal. Vaak de pianorol editor en de list editor tegelijkertijd open, met de link feature in het arrange window een perfecte combinatie. En als je met meerdere monitors werkt wil je zowiezo meerdere schermen tot je beschinkking hebben. Het uitsmeren van het arrange window over twee monitors vind ik eigenlijk geen gezicht.
single window editing ok
maar 2 schermen is ook ideaal

doe mij maar die blauwe logic7 theme
en een PC met logic ;)

Origineel geplaatst door David
If you purchased Logic Pro 7 on or after August 1, 2007, you are eligible for a free upgrade to Logic Studio ($9.95 shipping & handling).

Fulfillment of this offer within the next few weeks. Come back and visit this page on the 26th of September for more information on how to get your Logic Studio upgrade.

http://www.apple.com/logicstudio/uptodate/

Beter ! Ik heb hem 2 weken voor 1 augustus gekocht :(

he ik kan mn ogen niet geloven,, 500 euro??

Nou voor mij inderdaad ook weer geen protools :)

is er nog een educational discount?

Origineel geplaatst door AOR
Beter ! Ik heb hem 2 weken voor 1 augustus gekocht :(

Ik hebbie er nog over gemaild zo straks.

kut voor je man!

Zeer compleet als ik het zo lees. Ze hebben goed gejat van andere pakketten. Denk dat vooral Ableton een flinke domper gaat krijgen als dit pakket echt zo goed is als het lijkt.

Niet alleen een totaal oplossing voor produceren, maar ook voor live performance met zo te zien een hele berg goeie instrumenten, loops en samples tot je beschikking. Zat net even de pdf door te browsen en het lijkt erop dat dit pakket dus echt alles combineert waar het bij andere pakketten ontbreekt.

Ik ga dit toch wel even goed in de gaten houden, wil toch al geruime tijd een Mac lappie. Hopelijk zijn er snel vergelijkingen tussen Logic en andere applicaties en is het in de praktijk echt wat ik denk dat het is.

Die GUI ziet er wel nice uit vind ik. of het ook nice werkt weet ik niet. Zo'n single window gui kan ook beperkend zijn lijkt me.

Als ik het goed begrijp zijn er dus straks 3 verschillende Logic 8 pakketten.

Logic express 8 ongeveer 199 euro
Logic Studio 8 ongeveer 499 euro
Logic Pro 8 ongeveer 1.XXX

ben benieuwd wat die pro 8 gaat kosten dan.

misschien ff een suffe vraag
maar als je studio samen koopt, dus bijv ik en een vriend. Kunnen we dan ieder op ons eigen systeem logic installeren? hij op de zijnus en ik op de mijnus?

Volgens mij niet. Logic pro is onderdeel van logic studio en kost 499 dollar (dus de hele studio suite).

De volledige versies zullen dus denk ik Logic Studio en Logic studio express zijn.

Eigenlijk zoals het was, alleen dan met een forse prijsdaling. Ik snap ook wel waarom ze dat hebben gedaan denk ik. Zo is dit pakket voor iedereen met een beetje je best doen aan te schaffen en aangezien het een totaal oplossing lijkt te zijn is het zeker voor nieuwe gebruikers of voor gebruikers die hun koebaas, protools, live of wat ook willen upgraden of gewoon willen switchen een zeer serieuze overweging logic te nemen.

maar als je studio samen koopt, dus bijv ik en een vriend. Kunnen we dan ieder op ons eigen systeem logic installeren? hij op de zijnus en ik op de mijnus?

Zal niet gaan werken vrees ik, 1 serienummer = 1 licentie. Serie nummer is niet 2x te gebruiken. Zou misschien kunnen, maar dan niet legaal. Bij Ableton raden ze dan ook aan om met live optreden de demo te gebruiken (heb je de mogelijkheid tot saven niet) en in de studio gewoon je full version met save mogelijkheid.

Origineel geplaatst door Acidfever
Is cubase 4 al gekraakt dan? En Logic pro? Ik vind het geen slimme zet.

Ze zeggen zelf dat het een hassle was die dongle...
Als ze een perfecte beveiliging hadden is het wel vreemd...

Origineel geplaatst door jaimiefanatic

Zijn dat dan niet 2 studio's?

lijkt me van niet....

Nou ik had diverse programmas gewoon op mijn macbook geinstalleerd EN op mijn iMac 20" ... ik was dan de enige gebruiker maar wel op 2 diverse systemen in mijn huis. Dat ging zonder problemen.

Nu heb ik alleen maar 1 macbook pro duo core 2, maar als je als productie team een systeem koopt, vroeg ik me dus af of je dat zo kon gebruiken.

Back