Tom 32
Gepokt en gemazeld
Mijn geheim (voor zover het een geheim betreft...en na dit bericht al helemaal niet meer) is dat ik bij elke belangrijke fase in een nummer m'n vrouw laat luisteren.
na tijden met een nummer gekloot te hebben hoor je bepaalde dingen niet meer. Een beetje te vergelijken met iemand die je elke dag ziet en niet ziet veranderen terwijl iemand die je tijden niet ziet kan zeggen "je bent behoorlijk afgevallen" (of aangekomen
).
Hoe dan ook ik vraag vaak mijn vrouw om haar mening en die haalt er vaak feilloos een aantal tekortkomingen uit of geeft suggestie voor hoe het beter c.q minder beroerd kan.
"klinkt lekker, maar......" waarna vervolgens het hele nummer op de schop kan.
Of nog erger. "hmmm......." en ik ben weer dagen van de straat.
groet
Tom
na tijden met een nummer gekloot te hebben hoor je bepaalde dingen niet meer. Een beetje te vergelijken met iemand die je elke dag ziet en niet ziet veranderen terwijl iemand die je tijden niet ziet kan zeggen "je bent behoorlijk afgevallen" (of aangekomen
).Hoe dan ook ik vraag vaak mijn vrouw om haar mening en die haalt er vaak feilloos een aantal tekortkomingen uit of geeft suggestie voor hoe het beter c.q minder beroerd kan.
"klinkt lekker, maar......" waarna vervolgens het hele nummer op de schop kan.
Of nog erger. "hmmm......." en ik ben weer dagen van de straat.
groet
Tom
dan zit je mix redelijk goed qua volume.

)