D-Ranged Lid in me broek Lid sinds 28 december 2002 Berichten 668 Locatie Haarlem 7 oktober 2007 #21 Het maakt geen hol uit waar je woont, je kan toch ook contact met labels leggen via internet ofzo? Of stuur een cd'tje op, ik zie het probleem niet.
Het maakt geen hol uit waar je woont, je kan toch ook contact met labels leggen via internet ofzo? Of stuur een cd'tje op, ik zie het probleem niet.
Zoidsity Go with the flow.. Lid sinds 22 januari 2003 Berichten 14.228 Locatie 在一種幻覺 7 oktober 2007 #22 Origineel geplaatst door D-Ranged Het maakt geen hol uit waar je woont, je kan toch ook contact met labels leggen via internet ofzo? Of stuur een cd'tje op, ik zie het probleem niet. Zie meer... Goed lezen, he?! citaat: ..zit met mijn techno in het hoge noorden tussen de boeren en koeien,en voor mijn muziek zijn ze hier nog steeds niet klaar.
Origineel geplaatst door D-Ranged Het maakt geen hol uit waar je woont, je kan toch ook contact met labels leggen via internet ofzo? Of stuur een cd'tje op, ik zie het probleem niet. Zie meer... Goed lezen, he?! citaat: ..zit met mijn techno in het hoge noorden tussen de boeren en koeien,en voor mijn muziek zijn ze hier nog steeds niet klaar.