hardstyle kick

Ik heb wat in elkaar geknutseld net, heb alle sounds (behalve clap, hihat) uit een Virus B emulatievst gehaald die ik van iemand heb gekregen ( ben aan het oefenen met de interface van de Virus, volgende week eindelijk een echte ! :P ).

Kick is 100% microtonic met verscheidene distortion plugins. Heb eerst een punch gemaakt, die gedist, opgeslagen en toen weer gelayerd met de eerste etc. De bass is nog maar 1 laag waar ik niet veel moeite in heb gestopt. Heb hem zowieso ingekort omdat ik van plan ben te gaan layeren.

cheers!

http://www.speedyshare.com/663225760.html

het is een emulatie die loopt op de NI Reaktor 5 : ) Het is meer een fanbased emulatie hoor, kennis van me in elkaar geknutseld! Het heet de Suriv-B. Bijna niet te krijgen, dus als je interesse hebt moet je me even pmen.

cheers

Okeej die kicks die de pro's maken zijn niet zomaar te maken, het is zwaar lastig en kan een aantal weken in beslag nemen..
Dus ik heb ff een tutorial gemaakt voor fl-studio..
Vanuit headhunterz perspectief incl Drumazon en fx en video en een helehoop commentaar :-p handgeschreven :-p
Dus als iemand die fls gebruikt deze wilt hebben stuur me dan een pm.
Het is zeker de moeite waard om deze te checken, de kick kun je natuurlijk nie meteen gebruiken je moet er wa voor doen hahaha.
Wat ook handig is is een voorbeeld kick dus een stukje van een track knippen en loop kan helpen..
Heel effectief...

Is dit dezelfde? Ik dacht dat deze om ongepitchte ging en die andere om gepitchte?

Back