Waar kun je de KRK V6 nog kopen?

spdk

ech wel
Goedendag,

Ik ben van plan de KRK RP8 te bestellen, nu hoorde ik dat de KRK V6 (dus niet de MKII) rond dezelfde prijs zitten. Ik kan deze monitors alleen nergens vinden op het net, op dit moment wordt overal de V6 MKII verkocht, deze zijn een stuk duurder dan de RP8.

Weet iemand een webshop waar ik kan kijken? Zelf kom ik niet verder dan Feedback en Thomann, ik koop namelijk niet zo vaak nieuwe apparatuur.

Thnx,

SPD

Hi

Je zou de distribiteur kunnen proberen, die weet als het goed is welke winkel wat heeft, en of ze überhaupt nog wel te krijgen zijn. http://www.musicworksdistribution.com/ Ze zitten in Rotterdam.
Anders 2e hands zoeken, (heb je waarschijnlijk ook al gedaan)
Succes

Re: Waar kun je de KRK V6 nog kopen?

Origineel geplaatst door spdk
Goedendag,

Ik ben van plan de KRK RP8 te bestellen, nu hoorde ik dat de KRK V6 (dus niet de MKII) rond dezelfde prijs zitten. Ik kan deze monitors alleen nergens vinden op het net, op dit moment wordt overal de V6 MKII verkocht, deze zijn een stuk duurder dan de RP8.

Weet iemand een webshop waar ik kan kijken? Zelf kom ik niet verder dan Feedback en Thomann, ik koop namelijk niet zo vaak nieuwe apparatuur.

Thnx,

SPD

Klopt , de V6 wordt niet meer gemaakt en kun je alleen nog tweedehands kopen , heb
ze zelf ook gehad en vind de MKII met de gele speakers gewoon minder.
Helaas heeft KRK een andere weg gekozen dat vooral op budget is gericht en dat
is jammer;{

Ik begrijp uit bovenstaande posts dat de V6 niet meer nieuw te krijgen zijn en ik wil graag nieuwe speakers dan weet ik wat er mee gebeurt is zeg maar.

Mijn budget heb ik gezet op 500 dus ga ik toch maar voor een nieuw setje RP8. Lijkt me een gers setje.

Bedankt voor de reacties, ik ben weer wat wijzer geworden.

Origineel geplaatst door Subgroover
Nee joh!

Zou je niet gewoon ff doorsparen? Je monitors kunnen niet goed genoeg zijn!
De V-Serie van KrK is gewoon echt topspul!!!

En zo duur zijn ze nu ook weer niet!
465 Euro per stuk!

Of evt 2e hands! Hier op marktplaats moet je een setje wel voor 600 euro kunnen kopen! :biertje:

Ik vind 500,- genoeg, kan ik de BTW nog af (laten) trekken, wordt het 400 of zo, dat 2e hands setje V6 van 600 is dan 200 duurder, ik snap dat die V6 beter zijn, maar het scheelt ook wel een klap geld.

Misschien als ik ooit eens wat ga verdienen met die muziek :dubbel: dat ik dan wat beters koop. Tot die tijd ben ik hartstikke blij met dit setje, denk ik :L

vorige week nog gezien en beluisterd bij Nederland Muziekland in Almere.
(weet niet MK I of II)

(vond de RPs wel fijner klinken)

Back