[Release] Synth.nl - AeroDynamics Album

He Michel,

Ik weet niet of jij bekend bent met musicmeter.nl Dat is een site waar ze een zo volledig mogelijk overzicht willen geven van gereleasede albums. Je kan daar zelf albums toevoegen, punten geven en recensies plaatsen. Welnu, ik heb vandaag je album aan de lijst toegevoegd. Ga even kijken, schrijf je in en geef punten.

groet, Eric

ps. 4 uit 5 sterren heb ik je gegeven.:okdan:

He Michel,

Ik weet niet of jij bekend bent met musicmeter.nl Dat is een site waar ze een zo volledig mogelijk overzicht willen geven van gereleasede albums. Je kan daar zelf albums toevoegen, punten geven en recensies plaatsen. Welnu, ik heb vandaag je album aan de lijst toegevoegd. Ga even kijken, schrijf je in en geef punten.

ps. 4 uit 5 sterren heb ik je gegeven.:okdan:

Hoi Eric,

Die site kende ik nog niet. Dank je wel!

Michel, Synth.nl

Fraai hoor! Je eigen CD 5 sterren geven:D
Er staan ook nog CD's van Ron B en Gert E op die site. Je collega's mag je ook wel even steunen.....

Mooie muziek hoor! :okdan: Ik zat even op je website te kijken.. jeemig wat een gear :{... (Je zocht nog een Poly 800 met inversed keys zag ik, die heb ik hier haha, ruilen tegen die Polar? lol)

Dank je wel :)

Ik had al een poly 800 gevonden inmiddels. Van een mede forumlid. Die ga ik vanavond ophalen. Helaas dus geen ruil :)

Back