foto Roland TR-909 (hoge resolutie)

XiNO

Ingeburgerd
Ik heb een beetje rare vraag maar ik kan het namelijk echt niet vinden...

Ik zoek een hoge resolutie foto (gewoon scherp) waarbij een Roland TR-909 wordt getoond...
Belangrijk is dat de roland recht op het beeld staat en de belichting overal gelijk is :)

Wil hem namelijk op een t-shirt drukken

Wie heeft zo een foto of is anders in staat zo een foto te maken, diegene zou ik heel dankbaar zijn :D

Heb het hele internet afgezocht maar vaak zijn de foto's of te klein, of staat de roland verkeerd op het beeld :p

Origineel geplaatst door The Unholy
Ik heb ooit eens een 909 op een muismat laten drukken, gewoon een foto van Google...

Hahaha! Dat brengt op ideeen. Je kan natuurlijk ook de hele serie van 101 tot 909 op mokken laten drukken!

Een kalender lijkt me weer iets te suf, en een stoffen tas al helemaal.

Origineel geplaatst door Kraan
Hahaha! Dat brengt op ideeen. Je kan natuurlijk ook de hele serie van 101 tot 909 op mokken laten drukken!

Een kalender lijkt me weer iets te suf, en een stoffen tas al helemaal.

Dit gebeurt al door shakedown in A'dam, 303 en 909 shirt al eens cadeau gekregen.

Deze is ook mooi...komt uit de gebruiksaanwijzing

Attachments

• tr909 - 600.gif
    tr909 - 600.gif
    29,6 KB · Bekeken: 99
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Dit gebeurt al door shakedown in A'dam, 303 en 909 shirt al eens cadeau gekregen.

dit zou ik zwaar afraden!

Heb namelijk een zeer negatieve ervaring met deze winkel.

Heb daar 18 juni ook een tr909 en tb303 shirt besteld, en afgerekend incl. verzendkosten. Normaal zouden ze met een half uur klaar zijn, maar omdat het laat in de middag was zouden ze ze de maandag erop versturen.

Ik zal het heen-en-weer-gemail, het niet nakomen van diverse beloftes, ronduit liegen en gewoon afgeblaft worden-verhaal achterwege laten, anders wordt het een te lang verhaal.

De tshirts zijn nu eindelijk op 5 september (!!!) gekomen.
Maar de bedrukking staat op de achterkant, terwijl ik toch duidelijk had gezegd dat ze op de voorkant zouden moeten komen. Verder zijn de opdrukken lelijk, zitten allemaal scheurtjes in (heb jij dat ook eigenlijk? Dat vrouwtje beweert nu namelijk dat dat in het ontwerp zit).

Nu zou ik uiterlijk donderdag hierover worden teruggebeld door Ian, de baas van die toko, maar gek genoeg weet ik nu al dat dat gewoon niet gaat gebeuren. Mijn klacht is overigens al in behandeling bij Consuwijzer, hopen dat ze iets voor me kunnen betekenen. Want ik wil gewoon mijn geld terug, aangezien ze mij totaal niet serieus behandelen, afspraken niet nakomen, (na veel te lange tijd) ondeugelijke producten leveren en de zomer ook al voorbij is.

ik heb tijdje geleden paar high res fotos gemaakt van de mijne.
pm me maar voor msn dan stuur ik het zaakje wel door (11mb)

Dit brengt mij ook op ideeen :)
Wat zal dat heerlijk slapen zijn zeg, onder zo'n TR909 dekbedovertrek...
;)

Haai,
misschien niet onbelangrijk om te vermelden (maar je weet het misschien wel...)
Als je een foto wil drukken (maakt niet uit op wat) moet je een 300dpi beeld hebben (standaard foto dat je van een digicam haalt is 72dpi) en het is afhankelijk van welk drukprocede (bvb zeefdruk) je kiest hoe het er gaat uitzien...

veder: super idee! Kben zoiets ook van plan, maar dan de boel zélf bedrukken, met een zeefdruk.

Back