Ik denk dat het er vanaf hangt hoe ver de luidsprekers uit elkaar staan, en hoe ver weg ze staan.
Luidsprekers horizontaal leggen lijkt me trouwens sowieso een slecht idee.
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat® Tja, ik zie het zo vaak verschillend staan maar mij lijkt het logischer om de tweeter aan de binnenkant te leggen. Of heb ik het nou mis en waarom??
Hoe verder de tweeters uit elkaar staan hoe breder het stereobeeld (totdat er een gat valt natuurlijk). Uit lage frequenties kun je niet zo makkelijk richtinginformatie halen.
vind dit wel weer zo'n neuzelvraagje die eigenlijk bijna nergens over gaat... maar goed het is niet mijn vraag nutuulk
normaal staan speakers gewoon rechtop, waarom plat leggen? rechtop heb je dus dat probleem ook meteen niet meer
de afstand tussen de speakers, de hoek waaronder en de afstand tot waar je luisterd zijn veel belangrijker idd...
Origineel geplaatst door FrankH Ik heb ook wel eens gehoord dat wanneer de zijwanden dichtbij staan het geen goed idee is om de HF-drivers naar buiten te richten.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.