Eventide H8000fw Users Meeting

OJS

..............
Hallo allemaal,

Ik heb het plan opgevat om eens samen te komen om gebruikerservaringen uit te wisselen en handige tips te krijgen. Ik heb zelf ook zo'n monster en hoewel ik er al erg veel lol van heb kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ik alleen nog maar het topje van de ijsberg heb beroerd.

Plaats des onheils zou eventueel Groningen worden, maar laat je door de afstand niet weerhouden.

Reacties graag! Het gaat alleen door bij voldoende animo. Dat lijkt me duidelijk.

Gr.

OJ

Attachments

• h8000fw-large.jpg
    h8000fw-large.jpg
    22,7 KB · Bekeken: 105
Er zijn twee mogelijke data beschikbaar:

24 november of 15 december

Kan iedereen zo snel mogelijk laten weten wat hem/haar het beste uitkomt?

Gaarne per pb/email

Thnx

OJ

Eventide meeting op 24 november

Eventide meeting op 24 november

Aan alle belangstellenden: De Eventide meeting staat nu gepland op 24 november.
Laat graag even per email weten of je aanwezig bent.

:biertje:

Groeten,

OJ
ojstrijbis@planet.nl

3 afmeldingen binnen een uur.......

Flexibel als wij zijn, cancellen we gelijk maar 24 november en schakelen we over op de tweede (EN LAATSTE) optie:

15 december

Zelfde verhaal: laat me graag weten of je kunt.

OJ

Tja, dat blijkt helaas ook niet te kunnen.

De Eventide meeting is nu verplaatst naar 12 januari. Gaarne bericht als je erbij wilt zijn.

Gr.

OJ

Tip

Tip

TIP:

Omdat afstand/file/tijd tegenwoordig ernstige emotionele factoren zijn. En het gewoon moelijk gaat worden zoiets op te zetten (mij weerhoud het er al van mede door bovenstaande dingetjes). Is het dan geen optie om gewoon een soort live chat/youtube sessie achitg iets te houden? Al dan niet met camera's
Hoe je dit verder aanpakt/organiseert/aanpakt geen idee. Heb er de ballen verstand van.

(ik heb voorlopig geen interesse overgens, maar vind het wel een erg goed iniatief)

Nogmaals een oproepje voor volgende week zaterdag, 12 januari:

Eventide H8000fw user meeting in Groningen.

Laat me even weten of je belangstelling hebt. Ik kan dan eventueel helpen met het vinden van een carpoolmaatje of iets dergelijks.

Gr.

OJ

Back