acid track "not today"

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
!?

!?

Bij 2:36 dig ik die 303 sound maar verder mis ik het verhaal, totaal :)

Fan van Venetian Snares? :)

Ja, de "kenners" :dubbel: :dubbel: :dubbel: hebben weeral hun menig gegeven. Ach wat een shit. Heb al een paar "nummertjes" van sommigen van jullie beluisterd, en ik moet zeggen, ben beter of jullie eigenlijk. jullie kalender staat nog op 1995 of zo... Maar ja, zo gaat dat meestal met commercieel publiek. (zeg wel sommigen). Blijf maar wat verder lullen over knopjes, adapters, kabels, aansluitcontactjes, or whatever... Daar zijn de meesten(niet iedereen) wel vrij goed in, and that's it. :dubbel:

Laatst gewijzigd:
Re: acid track "not today"

Origineel geplaatst door kubrick
"Not today" is nogal hard.

daar bedoel je enkel het volume mee toch?

sorry maar ik vindt er weinig aan.. tenminste not today, morgen waarschijnlijk ook niet ..

ja, begrijp sommigen. Is inderdaad niet Frans Bauer of zo. Maar geen probleem, want jullie nummers (van sommigen hier) zijn echt wel kak. Die mensen zouden beter gaan puzzelen of zo. Ik lach mij altijd te pletter met deze loosers. Bepaalde mensen hebben echt wel geen verstand van muziek maken. Luister maar eens naar hun brol. OMG ben ik blij dat ik bepaalde meningen weglach. Ik weet dat jullie nergens aan de bak kunnen komen. Grappige mensen zijn jullie echt wel. Altijd grappig om nog eens muziek van jullie te horen. Die muziek menen jullie toch niet? Anders is het wel zeer dwaas. Het meeste mag in de thread " Maak een bewust kutnummer", of misschien een nieuwe thread,"maak u zelf eens belachelijk". En als hier weer een lul zal antwoorden: "daar hoor jij thuis" of zo. Dan zal ik nog eens goed gaan lachen. Wist niet dat er zo'n sukkels bestonden. Bespreek wat problemen over kabeltjes of zo. Of " ik heb een problemen met mijn stoelgang, omdat ik nu al 3 dagen niet kan slapen door dat een contactje het niet meer doet. help, help...:dubbel: :dubbel: :dubbel: . Spannend!

Onnozelaars

8o)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door n303y
Ik ook niet, totdat ik deze thread las :dubbel:

bwaahahahahahhahaha :dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel: Looser. Ga nog wat kakken over een kabeltje of over patterns van een machinedrum te triggeren vanaf een Rm1x. PIPO. :dubbel: :dubbel:

Wist niet dat mensen zo jaloers konden zijn.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Chinetti
Sjeetje, wat een frustraties Kubrick, en dat allemaal in één post...
Heb je wel goed naar die track van je geluisterd, nádat je die heroïne naald uit je rectum had gehaald? Neem je jezelf niet iets te serieus?

Ik kijk wel uit.

Ik had het niet mooier kunnen zeggen.

Origineel geplaatst door kubrick
bwaahahahahahhahaha :dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel: Looser. Ga nog wat kakken over een kabeltje of over patterns van een machinedrum te triggeren vanaf een Rm1x. PIPO. :dubbel: :dubbel:

Wist niet dat mensen zo jaloers konden zijn.
En blijkbaar moet je hier niet echts iets vernieuwend doen. Want sommigen zijn hier heeeel ouderwets (als ik jullie tracks beluister, OMG, zitten jullei in het klooster of zo?...). Nogmaals koop een puzzel of een nieuw kabeltje, waar jullie geen nachtmerrie van krijgen. Dat zal beter zijn voor sommige opa's hier. Ik snap dat de meesten hier nogal ouderwets zijn. Bekijk maar al dat gemekker hier op dit forum. En, wat zijn jullie?

NIETS!!! :dubbel: :dubbel: :dubbel:

Laatst gewijzigd:
IK heb je track niet eens geluisterd en met die attitude van je ga ik dat ook niet eens doen. Kan m'n mening zo ook wel vormen. Wat een KUTnummer zeg!!!!

:stupid :stupid :stupid

En nu weer even die minder strakke onderbroek aan en wat vroeger naar bed.......
(Voor de duidelijkheid wilde ik dus ff zeggen: Doe normaal en post geen track als je geen kritiek aankunt).

Hey Gent is echt wel een toffe stad hoor ....lopen af en toe wel wat omhooggevallen ( paling ) acid producers rond ...:D

vriend,
ik heb je track geluisterd.

mijn mening:
je acid-partijen klinken nogal ongedefinieerd en opgefokt
wat je met die kick probeert snap ik ook niet helemaal,.. klinkt erg rommelig en zit bovendien niet lekker in de mix.

probeer eens een rode draad in je nummer te verwerken en ga wat fatsoenlijke beats proberen te maken.

Het muziekje zoals het nu is doet me het meest denken aan het laatste level van een computerspel van 12 jaar terug waar je achtervolgt door 17 groene monsters moet proberen het oppermonster af te schieten met rotte tomaten.

Daarom snap ik je opmerking "jullie kalender staat nog op 1995 of zo..." niet echt, want als iets outdated klinkt is het wel deze track.

Tot zover mijn mening, doe er je voordeel mee. Je hebt nog een hoop te leren.

dacht ff dat ik partyflock zat te kijken dit is nou een goed voorbeeld daarvan

een track voor op partyflock want daar ben je de man met dit soort HERRIE

want dat is het ;)

waar is die lijn nou gebleven ??? of had ik die nou wel opgesnoven PARTYFLOCK YOYOYO

:dubbel: :okdan: ik koop je album met 3 pillen ok :verkoght:

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back