kubrick
Gedeactiveerd account
Een nieuwe acid track. Spaar uw meningen niet
"Not today" is nogal hard.
http://www.supload.com/listen?s=6HBXILXZ0903
http://www.supload.com/listen?s=6HBXILXZ0903
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

hebben weeral hun menig gegeven. Ach wat een shit. Heb al een paar "nummertjes" van sommigen van jullie beluisterd, en ik moet zeggen, ben beter of jullie eigenlijk. jullie kalender staat nog op 1995 of zo... Maar ja, zo gaat dat meestal met commercieel publiek. (zeg wel sommigen). Blijf maar wat verder lullen over knopjes, adapters, kabels, aansluitcontactjes, or whatever... Daar zijn de meesten(niet iedereen) wel vrij goed in, and that's it. 
en kutnummers?Origineel geplaatst door kubrick
Blijf maar wat verder lullen over knopjes, adapters, kabels, aansluitcontactjes, or whatever...

Origineel geplaatst door 6 trak
en kutnummers?![]()
Origineel geplaatst door kubrick
. Spannend! 
Spaar uw meningen niet
Wist niet dat er zo'n sukkels bestonden.

Origineel geplaatst door n303y
Ik ook niet, totdat ik deze thread las![]()
Looser. Ga nog wat kakken over een kabeltje of over patterns van een machinedrum te triggeren vanaf een Rm1x. PIPO.
Origineel geplaatst door Chinetti
Sjeetje, wat een frustraties Kubrick, en dat allemaal in één post...
Heb je wel goed naar die track van je geluisterd, nádat je die heroïne naald uit je rectum had gehaald? Neem je jezelf niet iets te serieus?
Ik kijk wel uit.
En blijkbaar moet je hier niet echts iets vernieuwend doen. Want sommigen zijn hier heeeel ouderwets (als ik jullie tracks beluister, OMG, zitten jullei in het klooster of zo?...). Nogmaals koop een puzzel of een nieuw kabeltje, waar jullie geen nachtmerrie van krijgen. Dat zal beter zijn voor sommige opa's hier. Ik snap dat de meesten hier nogal ouderwets zijn. Bekijk maar al dat gemekker hier op dit forum. En, wat zijn jullie?Origineel geplaatst door kubrick
bwaahahahahahhahaha![]()
![]()
![]()
Looser. Ga nog wat kakken over een kabeltje of over patterns van een machinedrum te triggeren vanaf een Rm1x. PIPO.
![]()
![]()
Wist niet dat mensen zo jaloers konden zijn.