-> New Year Greetz !!! <-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Erazotropa

Incubating Cell
Heeloow luitjens! :doei:

Aangezien de Voice greetz van 6Trak een daverend succes was..
Leek het ons (6Trak en ik) leuk om nog voor de jaarwisseling een nieuwe thread te starten met
natuurlijk als onderwerp!!...........

:okdan: ----> New Year Greetz !!! <---- :dj:

Dus voor diegene die het weer leuk lijkt om weer eens even flink te gaan knutselen,
Is dit weer een moment om je fantasie en creatieve mind weer eens flink te laten gaan! ;)

Net als voor de voice greetz geld het weer hetzelfde, alle greetz in een bekend audio formaat MP3 of WAV

Nou Guys! Suc6! :dj:

Beetje offtopic..

Beetje offtopic..

Dit doet me meteen denken aan een van de slechtste oud op nieuw feesten die ik ooit bezocht heb (beursgebouw eindhoven.. 2000-2001).

Een niet al te best optreden van de AcidJunkies.. waarbij Harold met een microfoon stond te rommelen.. en met een MicroModular vocoder-stem "happy newyear" de zaal in slingerde..

Oh ja.. Junkie XL was er toen ook.. met z'n vingertje-in-de-lucht "live"-set.

Re: Beetje offtopic..

Re: Beetje offtopic..

Origineel geplaatst door CraZ
Dit doet me meteen denken aan een van de slechtste oud op nieuw feesten die ik ooit bezocht heb (beursgebouw eindhoven.. 2000-2001).

Een niet al te best optreden van de AcidJunkies.. waarbij Harold met een microfoon stond te rommelen.. en met een MicroModular vocoder-stem "happy newyear" de zaal in slingerde..

Oh ja.. Junkie XL was er toen ook.. met z'n vingertje-in-de-lucht "live"-set.

Dat is ook de reden dat ik het elk jaar thuis vier......dit jaar net als vorig jaar met mijn ouders/schoonouders in mijn huis......berg vuurwerk, scrabble spelen (ranzige woorden maken), veel alcohol, oliebollen en ouderjaarsloten......en dan lekker thuis blijven.......:okdan:

aldus Erazo... de ongekroonde Mod van de N.Y. greetz :D

ik weet al zo zeker 3 mensen die hier wel wat voor voelen ;) erm... btw, is Muffin al weer terug uit HK?
enniewee, k'zal zeker ff eentje brouwen Eraz... u hoort nog van mij! 8)

Origineel geplaatst door C-Code
.........veel alcohol, oliebollen en ouderjaarsloten......en dan lekker thuis blijven.......:okdan:
EN... een nieuwjaars VG kleien...?! :D

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door bambamstudio
hee, das mijn zin :)

whahahahahhahahahahhahahaahaaaaaa :halleluja

maarehm, era, dit is een goed plan!!!!

Ik gaat ook ffkes a/d slag!

ps. heeft iemand hier vuurwerk samples? :D

ok als ie nou niet lukt dan ..

VUURWERK IMPULSEN

r zit wel vreselijke BROM in de speech maar t is een Kruidvat mic. en alle snoeren liggen hier overhoop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back