R-ond z'n taal topic!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RSB

Whoehahaha
Nu ben ik het zat.

Deze thread is voor iedereen die de hele tijd maar bezig is met threads te vervuilen door te zeiken over R-ond's manier van posten kan hier lekker zijn hart luchten.
Dit is Puur om de andere threads te ontlasten.

En over R-ond heb ik maar 1 ding te zeggen:
R-ond gozer, bedankt voor alle Leerzame info die je met ons wilt delen en de tijd die je in dit forum steekt. Blijf vooral doorgaan :okdan:

Laatst gewijzigd:
Ik ben gestopt me druk te maken om zoiets vergankelijks als forum/internet. And you know what? It feels goood..

:D

IBTL

Re: R-ond z'n taal topic!!

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Nu ben ik zat.

Deze thread is voor iedereen die de hele tijd maar bezig is met threads te vervuilen door te zeiken over R-ond's manier van posten kan hier lekker zijn hart luchten.
Puur om de andere threads te ontlasten.

Ik heb eigenlijk maar 1 ding hierop te zeggen:
R-ond, bedankt voor alle informatieve info die je met ons wilt delen en de tijd die je in dit forum steekt. Blijf vooral doorgaan :okdan:

"Informatieve info"? :D :D

8o)

ik kan me inderdaad ook verschrikkelijk ergeren aan mensen die commentaar geven op de manier van schrijven van r-ond. het lijkt alsof die mensen zelf zo weinig interessants te vertellen hebben dat ze maar threads gaan lopen vervuilen met kritiek op anderen, in de hoop zich zo interessant te maken...

in feite is r-ond wat mij betreft de perfecte synthforummer:
- bezeten van synths
- niet te beroerd om zijn kennis met anderen te delen
- geen dikke nek
- vriendelijk en gezellig

ik kan als het moet genoeg leden opnoemen die niet aan die criteria voldoen.

en als je wil is het zelfs niet zo moeilijk om de posts van r-ond te lezen, je moet gewoon bereid zijn om even te wennen aan zijn schrijfstijl en taalgebruik.
ik heb in het begin ook even raar gekeken, maar tegenwoordig lees ik zijn posts bijna zo vlot als die van anderen :)

:halleluja R-OND:halleluja

Lig eraan of ik wiet gerok hep. dan beetje lam om goeie woorden en punten enzo op goeie plek neer te zetten. zoals nu en en dan... Moe wel lachen om R-OND iig... lol tiepen.

Nu ken ik wel een paar dyslekten maar R-ond slaat echt alles.

Als die gast nou eens een spraakherkenning progamma ging gebruiken krijg je iets wat wij kunnen lezen en hij kan wat bijleren over de nederlandse taal. Zowieso typt hij toch alles zoals je het normaliter zegt.

Origineel geplaatst door geschirrspüler
ik kan me inderdaad ook verschrikkelijk ergeren aan mensen die commentaar geven op de manier van schrijven van r-ond. het lijkt alsof die mensen zelf zo weinig interessants te vertellen hebben dat ze maar threads gaan lopen vervuilen met kritiek op anderen, in de hoop zich zo interessant te maken...

in feite is r-ond wat mij betreft de perfecte synthforummer:
- bezeten van synths
- niet te beroerd om zijn kennis met anderen te delen
- geen dikke nek
- vriendelijk en gezellig

ik kan als het moet genoeg leden opnoemen die niet aan die criteria voldoen.

en als je wil is het zelfs niet zo moeilijk om de posts van r-ond te lezen, je moet gewoon bereid zijn om even te wennen aan zijn schrijfstijl en taalgebruik.
ik heb in het begin ook even raar gekeken, maar tegenwoordig lees ik zijn posts bijna zo vlot als die van anderen :)

:halleluja R-OND:halleluja

En zo ist maar net!

Waar ik aan toe wil voegen van mijn kant als meelezer;

Heerlijk anthousiast,.. :)

Maar een beetje exentriek mag tegenwoordig niet meer.
Aanpassen an de norm of je kop gaat er af!

Origineel geplaatst door geschirrspüler

Haha, ja had ik in het begin ook ff, maargoed, je leert er mee leven en ik vind het gewoon wat hebben.
Dan zie je weer een post van r-ond en denk je: "ah gezellig, positieve sfeer!"
Of in vermoeide toestand: "ja, nu ff geen zin om te ontcijferen hoor, ik ga wel verder bij de volgende post!"

som 8) 8) s fraag ik me wel een s af ..
volgen's mij doed ron...... het met op :frons: zet

ik kan me gewon niet vorstelen....... 8> 8>

dat iemant egt zo tiept .. de momenten 8D
wanneer hij spatie / enter

smileys, punten, comma's
gebruikt....
heeft niks met dyslexie te maken...

.8) 8)
.
....hij moet zelf .. och ook zien :biertje:
dat ie een potje van zn... post maakt?

Maar goed, verder is Ron een prima gozer..
En als je de tijd wil nemen om zn posts te decoden zul je veel interessante en nuttige info ontdekken :)

Natuurlijk is het allemaal grappig bedoeld, maar hou er wel rekening mee dat de Nederlandse Spelling NIET bestaat. Behalve het onderwijs en de ambtenarij hoeft niemand in Nederland zich aan het 'groene' boekje te houden. Zolang de tekst maar een lichte schijn van begrijpbaarheid behoudt, dan is alles toegestaan. Met de leden van de Nederlandse Taalunie (uitgevers van dat groene geval) is deze discussie natuurlijk onmogelijk ;) Is de tekst bijna onbegrijpelijk, dan heeft alleen de schrijver duidelijk een probleem.

Lang leve de Engelse schrijver J Joyce!
(Die is allang dood :)

Wout

Dus al die docenten Nederlands zijn eigenlijk bezig met zakkenklopperij?
Zij zijn degenen die ons van jongsaf aan aanleren dat een ieder die zich niet conformeert aan de Nederlandse Spelling een lager cijfer verdient en dus minder ingeschat wordt. En als je die lijn doortrekt staat R-ond dus helemaal onderaan de sociale ladder.

Het verbaasd me soms wel eens dat de mensen waarmee ik samenwerk wel belang hechten aan de Nederlandse Spelling maar als het om programmeertaal gaat hierin duidelijk toch verstek laten gaan. Want achteloos wordt het argument van te weinig tijd geopperd terwijl het vaak toch om zaken gaat die zo belangrijk zijn dat dit wel degelijk invloed heeft op het succes van een ondernemen en/of dienst.

Spelling is dus geen bindend advies. Maar op een internetforum, waar taal hét middel is om je boodschap over te brengen is het toch zonde als je boodschap verloren gaat door verwaarloosd taalgebruik.

En natuurlijk vind ik R-ond ook een prima kerel. Ik begrijp eigenlijk niet dat dat onderwerp van gesprek moet zijn. :erm:

Als je firefox gebruikt met woordenboek addon, dan krijg je in elk tekstvlak van je browser waar je aan het typen bent een spellingscontrole, dus zo'n rood streepje onder het foutieve woord.
Rechtermuisknop op het woord laat de juiste zien en kan je dan laten aanpassen.

Type in een andere taal, dan rechtermuisknop, language en selecteer gewenste taal.

Erg handig voor iedereen lijkt me. Uiteraard is dit geen oplossing voor zins opbouw.

Origineel geplaatst door fuse
Dus al die docenten Nederlands zijn eigenlijk bezig met zakkenklopperij?
Zij zijn degenen die ons van jongsaf aan aanleren dat een ieder die zich niet conformeert aan de Nederlandse Spelling een lager cijfer verdient en dus minder ingeschat wordt. En als je die lijn doortrekt staat R-ond dus helemaal onderaan de sociale ladder.
Dat is een waarde bepaling van de maatschappij zelf. Een soort klassenmaatschappiij? Er is geen spellingspolitie die mensen met veel taalfouten oppakt :)

Het verbaasd me ...

Verbaast met een d? :D

... soms wel eens dat de mensen waarmee ik samenwerk wel belang hechten aan de Nederlandse Spelling maar als het om programmeertaal gaat hierin duidelijk toch verstek laten gaan. Want achteloos wordt het argument van te weinig tijd geopperd terwijl het vaak toch om zaken gaat die zo belangrijk zijn dat dit wel degelijk invloed heeft op het succes van een ondernemen en/of dienst.

Tja, als programmeren je product is...
Ik accepteer een te veel of te weinig zout in het brood van een bakker toch ook niet?

Dat 'belang hechten aan' is slechts een waarde-oordeel. Maar hou er rekening mee dat waarde-oordelen bestaan! Die Nederlandse leraren waarschuwen eigenlijk daarvoor...

Wout

dan kunnen we fagoe pauwl ook wel uitnodigen :D

Op zoek naar mensen die musick zelf maaken!!! 1 volger · 264x bekeken ·

Overzicht · "Produceren" Forum · Permalink Zoeken ·
Plaats antwoord · Nieuw onderwerp · Volgen Plaats antwoord

vagepaul citeer 22 oktober 2007 19:27
somig kunnen mij somige kunnen mij niet..
maar wat veele niet weten is dat ik zelf Paul al jaare met musick bezig ben.
ik draai zelf techno en acid old styl en vroeger hardcore.
heb nog wel al die plaate van die tijd. { NEEE IK DOE ZE NIET WEG!!}

en ik ben al poos je op zoek naar mensen die mij meschien veder wille helpen met musick maaken!!
ik zelf werk met resson 3 en 4 en een pc en goovie box,s
en kan redelijk musick daar uit krijgen maar ja een maal bezig wil je meer en veder..

en heb vet iedee voor musick aleen jah aleen dat gaat mij niet lucken aleen en met ze twee kom je veder dan aleen.
en er zijn zelf,s iedee en plannen om na dat ik mijn musick mixs klaar heb!!
in de tijd zelf ook weer met zort feesten ga beginen.
maar dat voor latere zorg.

maar ik wil zelf iets met exsperemetelle musick doen en meschien tikeltje psy trance er bij en nog wel meer aparte style die we tegen komen meschien..
en meschien heb j zelf ook wel iedee wie weet en lijkt je dat nou wat neem dan even cotact met me op ik zit meest van tijd wel op pf.
en zie van zelf wel je meeltje hier ver schijnen.
nou hoor het van zelf wel al vast bedankt.

nee heb al en wie weet jah je krijgt in iedere geval geen spijt!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back