Vreselijk nieuws over forumlid R-ond

Eén van de leden waarbij ik meestal een glimlach kreeg bij het lezen van zijn berichten.
Ik/wij zullen hem missen :-(

Ron was een beste peer! Een onvervalste goedzak, oprecht persoon. Ik zal zijn Rondriaanse posts missen, al snapte ik er geen bal van. Rust zacht.

zijn posts waren altijd prima te lezen als je t gewoon hardop deed hehe

rip R-ond

Ach wat naar nieuws. Ron was hier altijd gezellig, leek me echt een toffe gast. RIP

Het is fijn om zoveel reacties te lezen.

Er zal woensdag vanaf 14:00 een steunbetuiging zijn, gevolgd door de crematie.
Dit vindt plaats in crematorium Amersfoort, Dodeweg 31 in Leusden, aula 2.

ik hou helemaal niet van dat domme sentimentele gedoe, maar deze kerel heeft best wel een speciaal plekje! Als ik iets te koop had of in een topic zat te twijfelen reageerde ron er altijd wel op met veel enthousiasme. Daarnaast, kreeg ik hele privé uitleggen waarom ik iets niet moest weg doen haha geweldige kerel!!

Ik ken hem niet heel goed maar ik weet wel dat die jongen veels te goed was, ik weet nog wel met die yamaha cs30, dat was een kut verhaal, keihard genaaid!

Iemand op de vintage synth Facebook group die over dat cs30 verhaal van ron begon werd nog even flink geïntimideerd dat zijn gezin wel even klein werd gemaakt. Raar verhaal en deze kerel was echt veel te goed.

Ik vond zijn berichten altijd mooi, vol enthousiasme en daar nog even dik overheen! Het deed me denken aan mijn blow periode, daarom las het voor mij best wel makkelijk weg.

Jammer een kerel weg die veel vrolijke energie stak in gear en zijn enthousiasme was echt aanstekelijk.

Rust zacht Ron, ik kon je niet persoonlijk maar heb altijd gelachen om je posts, hardop lezen hielp inderdaad. Er zat vaak veel goeds in. Een zeer zachtaardig en open persoon als ik op zijn posts afga.

Wat kan het leven toch hard zijn.

Wat een naar bericht.. Bij het zien van die naam dacht ik ook als eerste aan zijn bijzondere taalgebruik wat bij mij wel wat verwarring op kon leveren ;) het leek allemaal zeker wel goed bedoeld. Sterkte djrazor met het verlies van je buurman! En natuurlijk ook aan anderen die hem kenden

Inderdaad triest nieuws. Ik zal hem missen. We zaten met heel veel dingen op één lijn. Muzieksmaak, gear, noem het maar op.

Rust zacht Ron heb je een keer levende lijfe meegemaakt jaren geleden die CS30 verhaal weet ik ook nog heel goed die gast zit nog steeds op MP te adverteren.

Back