Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Potjeuwh!Hier was ik pas mee bezig, let niet op de melo en de lead.
Let meer op de kick, hoewel de lead erbij ook een rol speelt..
Bekijk bijlage 47148
Commentz please!![]()
Basis is goed, maar mag wel beter uitgewerkt wordenlistened:
ik zou op die screech wat reverb zetten. Verder is die kick best hard, alleen die punch is van hardkick10? Op zich niet erg, maar dan zou ik hem flink aanpassen dat het niet meer hoorbaar is.
Het probleem van een sample als lage tonen is dat het wordt vervormt in de pitch, vooral de dist.
Je hebt niet de dist niet apart gedaan op een sample maar gewoon op de lage tonen toch?
Maar waar je het over had qua sample, de hardkick 10 is geen distortion overheen geweest, alleen een low-pass filter, zodat er alleen een 'tik' overblijft en niet een lage distortion die meeknalt. Ikzelf probeer et met een junglist (dirt kick a3) maar dat klinkt dan bij mij net weer te junglist...
Handig die Transient plugin, zeker even proberen als ik weer thuis ben. Ik ben zelf al tijden bezig een hardkick 10 helemaal zelf te maken. Het lukt maar niet. Dirt Kick A3 begin ik mee en dan kopieer ik die. Daarmee ga ik dan distorten maar het blijft uiteindelijk dan een onduidelijke kick. Ik blijf maar samples uit blutonium gebruiken als punch, iets dat toch minder leuk en uniek is.
Ik wissel af tussen microtonic en junglist. Ik zou er ook een ''base expander''. test maar eens
(toch stiekem op de synth gelet) zet er eens een ''baseline'' bij (heb voorbeeldje gepost)
Over de kick, de eerste 4 maten lijkt hij wat vals te klinkeN?
Ik hoor dat het geen sample is (behalve de punch dan, die wel zeker goed klinkt), alleen heb je op de staart een dist gegooid?