Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

!
Dit begint er toch wel op te lijken. Heb er weinig op aan te merken eigenlijk alleen dat de lead in je snip wel wat meer body/texture zou mogen hebben. Vind de tailsound in je kick erg lekker. Maar probeer zoals bij je andere snippet op te letten dat het nog wel 1 goed geheel blijft.
----
Vandaag weer even verder gewerkt aan mijn snip van laatst. Zowel de lead als de kick zijn anders nu.
Lead klinkt nu een stuk voller en de kick heeft een betere tailsound. Begint er echt op te lijken nu (vind ik zelf)...maar die typische tailsound blijft voor mij echt het moeilijkst...
Ik weet niet of het aan mijn hoofdtelefoon ligt (ik denk nu namelijk dat alles daar aan ligtIk vind je lead niet zo mooi. Ook nog niet zo vol en niet echt bij de melodie passen. Kick klinkt zoals eerder aangegeven vrij hol.
Ik zou zelf meer voor zo een lead gaan.
), maar ik persoonlijk vind dat iets te scherp in het hoog. Misschien iets minder hoge frequenties boosten?
Thanks guys!

. Als iemand hiermee ervaring heeft hoor ik het graag@Rockzorr
Monitoren is een must, je bent er 2 nodig idd en krk'tjes zijn een leuk instap model..
Lead is lekker, kick vind ik ook wel goed tbh !!
F*cking goede snippet! Lead is is lekker vol, lekker helder.. Prima zo! De kick vind ik ook wel lekker ja. Ik zeg: Niks meer aan doen!@Homeboy Thx : >. jij nog iets nieuws?
Trouwens een ander vraagje. Heb vaak dat iets via headset echt goed klinkt en dan via boxen heel anders vaak slechter. Monitoren kunnen hierbij helpen hoor ik vaak. is dit een goede optie?
http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/krk-r6-passieve-monitor-per-stuk/product-details.html
En neem aan dat ik er 2 nodig heb? en krijg je dan een aparte voor links en rechts of maakt dat niet uit. Als iemand hiermee ervaring heeft hoor ik het graag
Zelf ook nog een nieuwe re-make van so high vind lead vrij goed gelukt :p

F*cking goede snippet! Lead is is lekker vol, lekker helder.. Prima zo! De kick vind ik ook wel lekker ja. Ik zeg: Niks meer aan doen!
(no offence kevv
)
De sound ervan zit goed , enkel nog de mooie afwerking nodig.