Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kheb t opnieuw geprobeerd, is dit beter?

Er zijn genoeg plugins die dik genoeg klinken voor hardstyle. Denk maar aan Sylenth , Z3ta , Predator , ...

Niemand hier gaat je op een hoger niveau krijgen , dat ligt aan jezelf. We kunnen je mss wel wat tips geven fzo.
Van jouw stukje , vind ik de bass eig nog niet zo slecht. De kick is wel maar weak en verdwijnt gwn in de bass.
De mix is gwn slecht. Mss kan je de bass en kick eens zonder melodie opelkaar afstemmen (mss sidechainen, volume's spelen , EQ ,...) en daarna pas de melodie/lead erop mixen.
Om zo haastig een TI te halen?Er zijn genoeg plugins die dik genoeg klinken voor hardstyle. Denk maar aan Sylenth , Z3ta , Predator , ...
Wrm dan ineens 2000 euro uitgeven aan hardware? Mss kan je beter 1st wat synthese kennis opdoen op die plugins. Interface van Sylenth is bv al héél logisch en makkelijk te begrijpen. Maargoed wie ben ik? Mss ben je wel rijk of heb je rijke ouders. Dan zou ik ook voor de TI2 gaan.![]()

Dag Heren en Dames,
Ik ben al een tijdje niet meer geweest, maar hier ben ik weer met een soft hardstyle nummertje.
In tegenstelling tot de wat nieuwere hardstyle heb ik geprobeert om een wat softer basslinetjes te maken.
Zit geen distortion op. Toch vind ik hem wel wat hebben.
Ik post het hier natuurlijk voor bruikbare tips.
Alvast bedankt.
Groeten Rick
EDIT: Ik hoor nu dat de synth bij bestand 1 wat dof is, maar goed.

Dag Heren en Dames,
Ik ben al een tijdje niet meer geweest, maar hier ben ik weer met een soft hardstyle nummertje.
In tegenstelling tot de wat nieuwere hardstyle heb ik geprobeert om een wat softer basslinetjes te maken.
Zit geen distortion op. Toch vind ik hem wel wat hebben.
Ik post het hier natuurlijk voor bruikbare tips.
Alvast bedankt.
Groeten Rick
EDIT: Ik hoor nu dat de synth bij bestand 1 wat dof is, maar goed.

Geprobeerd om vanuit Microtonic een kickje te toveren.
Krijg hem niet lekker rond de 400 hz.
Wil hem zoiets als Radicalz hebben![]()

Was overigens voor jouw antwoord al bekend met dit forum.
Hier een kickje gemaakt, ik vind 'm zelf te ver naar hardcore neigen.
Overigens is dit de 1e keer dat ik met samples gewerkt heb
Let niet op de bassline, dat doe ik standaard om te luisteren hoe de kick klinkt.
Lekkere kick Purno! layer er eens een droge 909 bd sample doorheen voor extra body.